Hvornår kunne i se at i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

pcoramt

Tak for alle svarene så kan jeg se at jeg ikke er helt unormal Jeg vil bare gerne have den der "jeg er gravid følelse". Jeg glæder mig til at jeg får lidt flere symptoner, vil dog helst slippe for kvalmen  men hvis den nu skulle komme er det helt sikkert os det værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Camilla30

Hej Folk som ikke vidste, at jeg var gravid begyndte uopfordret at spørge da jeg var i uge 13, jeg havde selv kunne se det lidt på maven siden uge 8. Jeg havde det elendigt, kastede op konstant, hovedpine, ømme bryster, træthed og faktisk også lidt let til at blive i dårligt humør. Fra uge 6-28 havde jeg rigtig mange symptomer, men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde. Hvis du er 6+1 kan du sandelig sagtens nå at få et hav af symptomer! Mit gæt er at du vil mærke dem strømme frem de næste 14 dage Ønsker dig for øvrigt tillykke med graviditeten og håber det bliver en god tid for dig

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

14. november 2012

Christina :-)

pcoramt skriver:

Tak for alle svarene så kan jeg se at jeg ikke er helt unormal Jeg vil bare gerne have den der "jeg er gravid følelse". Jeg glæder mig til at jeg får lidt flere symptoner, vil dog helst slippe for kvalmen  men hvis den nu skulle komme er det helt sikkert os det værd

Du må gerne få min kvalme

Anmeld

14. november 2012

pcoramt

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Du må gerne få min kvalme

Det er rigtig sødt af dig meeen jeg venter nu bare på min egen held og lykke med din kvalme

Anmeld

14. november 2012

pcoramt

Camilla30 skriver:

Hej Folk som ikke vidste, at jeg var gravid begyndte uopfordret at spørge da jeg var i uge 13, jeg havde selv kunne se det lidt på maven siden uge 8. Jeg havde det elendigt, kastede op konstant, hovedpine, ømme bryster, træthed og faktisk også lidt let til at blive i dårligt humør. Fra uge 6-28 havde jeg rigtig mange symptomer, men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde. Hvis du er 6+1 kan du sandelig sagtens nå at få et hav af symptomer! Mit gæt er at du vil mærke dem strømme frem de næste 14 dage Ønsker dig for øvrigt tillykke med graviditeten og håber det bliver en god tid for dig

Hilsner fra Camilla.

Tak for dit svar jeg må vente spændt på at se hvad der sker

Anmeld

14. november 2012

Christina :-)

pcoramt skriver:

Det er rigtig sødt af dig meeen jeg venter nu bare på min egen held og lykke med din kvalme

Tak tak gir ellers gerne ud meget billigt

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

Havde heller ingen gener eller symtomer, så kender fornemmelsen jeg kunne selv se det omkring uge12 - 13 stykker, og andre begyndte at kunne se det ved uge 24-25. Kunne nok godt have fremhævet maven lidt mere end jeg gjorde( her tænker jeg på tøj etc.) gik i løse kjoler og toppe, så folk turde ikke spørge, det kunne jo være jeg bare havde taget på

Anmeld

14. november 2012

Kamulla

fik først mave efter de 20 uger.. var 26 uger henne første gang en spurgte om jeg var gravid..

jeg havde det fint på det tidspunkt

Anmeld

14. november 2012

Victoria2013

Jeg bilder mig lidt ind at jeg har kunnet se det i denne uge 8+... syntes jeg har en bule nederst på maven, også når jeg trækker vejret ind. Men det kan godt være det bare er fordi jeg er oppustet, så stoler ikke helt på det endnu...

Man har dog (hvis man ved det) kunnet se det på mig siden uge 5, for mine bryster er vokset en del og er blevet lidt svære at gemme væk

Anmeld

14. november 2012

simone_jacobsen

pcoramt skriver:

Hej damer  

jeg er i dag i uge 6+1 og har stortset ingen tegn på graviditet. Det eneste jeg har er lidt ømme bryster, og nogen gange mens. ligende smerter. Hvornår begyndte i at kunne se det på maven? Og hvilken følelse havde på det tidspunkt i graviditeten? 

Da andre kunne se det ordenligt på maven har jeg været omkring uge 18-19. Ellers så jeg bare lidt tyk ud ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.