Hvornår kunne i se at i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. november 2012

pcoramt

Hej damer  

jeg er i dag i uge 6+1 og har stortset ingen tegn på graviditet. Det eneste jeg har er lidt ømme bryster, og nogen gange mens. ligende smerter. Hvornår begyndte i at kunne se det på maven? Og hvilken følelse havde på det tidspunkt i graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

SussieThyssen

pcoramt skriver:

Hej damer  

jeg er i dag i uge 6+1 og har stortset ingen tegn på graviditet. Det eneste jeg har er lidt ømme bryster, og nogen gange mens. ligende smerter. Hvornår begyndte i at kunne se det på maven? Og hvilken følelse havde på det tidspunkt i graviditeten? 

Stort set et kvarter efter LOL

Jeg hører til dem der næsten omgående lignede en elefant, men så var man da heller ikke i tvivl. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2012

pcoramt

SussieThyssen skriver:

Stort set et kvarter efter LOL

Jeg hører til dem der næsten omgående lignede en elefant, men så var man da heller ikke i tvivl. 

Kærligst
Sussie

Heldige dig.. Jeg vil gerne snart kunne se det

Anmeld

14. november 2012

FogL

Tror jeg var 15+ da der begyndte at komme babybule. Tag et kig i mavegalleriet og dan dig et overblik

Anmeld

14. november 2012

Leneur

Efter beregningen blev jeg gravid d. 17. dec. Og d. 21. jan. var de første tegn der, oppe under ribbenene, det var der jeg blev tyk først.

Anmeld

14. november 2012

NNL

Jeg fik kvalme 6+2 hvilket varede til uge 17 - håber du går fri af det, for det var da et mareridt! Men næsten fra starten af var jeg meget oppustet, mest om aftenen. Fra uge 12 havde jeg svært ved at skjule det

I starten (fra 3+4) var det ømme bryster, træthed og ligamentsmerter jeg oplevede

Anmeld

14. november 2012

MissMona

pcoramt skriver:

Hej damer  

Jeg har også været oppustet helt fra starten. Så meget at jeg før jeg kunne teste positiv smed et billede op herinde og spurgte om jeg mon kunne være gravid. Men det er ren luft/mv.. Glæder mig til at få den "rigtige mave"

Anmeld

14. november 2012

LR85

pcoramt skriver:

Hej damer  

De første uger er bare SÅ kedelige. (Hvis man ingen gener har)

man mærker ikke noget, alt er 'normalt' selvom man går med den største hemmelighed. 

Men når du nærmer dig nakkefoldsscanningen (ved godt der føles som om der er hundrede år til), så vil bukserne nok begynde at stramme og så synes jeg personligt følelsen begyndte at komme. 

Så efter uge 11-14 stykker begynder du at kunne se forskel og omkring uge 20, mærker du små smølfespark som bliver tydeligere og tydeligere, så føler man sig dejligt gravid

Anmeld

14. november 2012

M (:

pcoramt skriver:

Hej damer  

Jeg begyndte at få en lille babybule 16+. Nu hvor jeg er 20+ er den stadig ikke kæmpe, og folk, der ikke ved det, kan fortsat være i tvivl..

Anmeld

14. november 2012

jeanne-skat

11 uger begyndte jeg at få en bule på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.