Stinna1006 skriver:
Nu er jeg en meget spinkel pige så tror ikke det er meningen at jeg skal have store børn
det er osse fint at de holder øje men føler mig lidt jagtet 
Det at være spinkel har ikke altid noget at sige i forhold til hvor store børn man får. Jeg er eks. selv kun 156 cm høj og 49 kg. men fødte alligevel en datter på 3670g. Ikke at hun var stor, men stor i forhold til mig.Har du oplevet at der har været ekstra fokus på dig pga. at du er spinkel siden du føler du bliver jagtet? Det er bestemt ikke ment som noget negativt, men tænker om det kan være derfor du føler det lidt som at du bliver jagtet, og ikke som en tryghed at lægerne holder lidt øje? Som før nævntgår lægerne ud fra nogle gennemsnitlige mål, og når babyer falder udenfor disse mål, er de nødsaget til at handle på det, eks. med vægtscanninger, for at sikre sig at barnet trives inde i maven
Hvis det viser sig at dit barn, efter nogle scanninger, ikke tager på som det skal, kan der være mange årsager til dette, men det er ikke noget du så har gjort forkert. Jeg tror bestemt ikke på at de gør det udelukkende for at jagte dig, men for at sikre at barnet trives. Jeg kan godt forstå at det ikke er rart hvis du føler at de udelukkende kun gør det for at jagte dig 
Anmeld