Anonym skriver:
Hej Alle.
Først : Jeg vil ikke angribes for mit stunt, jeg har dårlig samvittighed i forvejen og er klar over problemet!!!
Sagen er den, at jeg sidst i august mødte en ny fyr efter et brud med min datters far.
Nå... Jeg droppede forholdet til den nye fyr d 24 oktober.
I uge 42 (d. 15-21 oktober) har jeg mens. Men kan ikke hundred procent huske hvornår det starter og slutter, men jeg ved, at vi havde sex d. 21 eller 22. okstober. Der er lidt blod/mørkt udflået fra mens. på kondoet, men inden kondomet kommet på, "hjælper" hans pik med forspillet, hvis i forstår 
Nå. Jeg dropper ham og d. 28 oktober er jeg sammen med min datters far igen(historien er mega lang, men sådan kort er det som skrevet) Og siden har vi haft sex nogen gange. Kondomet er først kommer på et stykke inde i akten, men en gang nåede han det ikke (kald mig bare DUM, jeg ved det!!!)
Men spørgsmålet er nu, hvem tror i er faderen?
Jeg har testet idag og skulle have haft mens her omkring d. 16/17 ca.
Er det ikke tidligt at jeg kan teste eller?
Jeg har allerede mange symptomer på at være gravid. Maven er vokset, lidt ømme brystvorter, jag i underlivet og i maven, halsbrand osv.
Hvor tidligt havde i symptomer?
Please hjælp, selv om det er indviklet!? 

Jeg vil på ingen måde angribe dig, blot sige - Det kunne sq ha været mig der skrev det der.. ! ! !!
Har dog heldigvis ikke kunne teste positivt på noget tidspunkt, hva jeg er lykkelig for..
Men Vi er kun mennesker ! Huske det ..
Jeg ville kontakte lægen, og så må h*n sende dig videre. Hvis du vælger at beholde barnet må du bare skrive begge fædre på papiret, og huske at informere begge mænd at der er en mulighed.
Held og Lykke. Og huske på