Gravid, men ved ikke hvem faderen er eller hvor langt jeg er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.045 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

Hej Alle.

Først : Jeg vil ikke angribes for mit stunt, jeg har dårlig samvittighed i forvejen og er klar over problemet!!!

Sagen er den, at jeg sidst i august mødte en ny fyr efter et brud med min datters far.

Nå... Jeg droppede forholdet til den nye fyr d 24 oktober.

I uge 42 (d. 15-21 oktober) har jeg mens. Men kan ikke hundred procent huske hvornår det starter og slutter, men jeg ved, at vi havde sex d. 21 eller 22. okstober. Der er lidt blod/mørkt udflået fra mens. på kondoet, men inden kondomet kommet på, "hjælper" hans pik med forspillet, hvis i forstår

Nå. Jeg dropper ham og d. 28 oktober er jeg sammen med min datters far igen(historien er mega lang, men sådan kort er det som skrevet) Og siden har vi haft sex nogen gange. Kondomet er først kommer på et stykke inde i akten, men en gang nåede han det ikke (kald mig bare DUM, jeg ved det!!!)

Men spørgsmålet er nu, hvem tror i er faderen?

Jeg har testet idag og skulle have haft mens her omkring d. 16/17 ca.

Er det ikke tidligt at jeg kan teste eller?

Jeg har allerede mange symptomer på at være gravid. Maven er vokset, lidt ømme brystvorter, jag i underlivet og i maven, halsbrand osv.

Hvor tidligt havde i symptomer?

Please hjælp, selv om det er indviklet!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej Alle.

Først : Jeg vil ikke angribes for mit stunt, jeg har dårlig samvittighed i forvejen og er klar over problemet!!!

Sagen er den, at jeg sidst i august mødte en ny fyr efter et brud med min datters far.

Nå... Jeg droppede forholdet til den nye fyr d 24 oktober.

I uge 42 (d. 15-21 oktober) har jeg mens. Men kan ikke hundred procent huske hvornår det starter og slutter, men jeg ved, at vi havde sex d. 21 eller 22. okstober. Der er lidt blod/mørkt udflået fra mens. på kondoet, men inden kondomet kommet på, "hjælper" hans pik med forspillet, hvis i forstår

Nå. Jeg dropper ham og d. 28 oktober er jeg sammen med min datters far igen(historien er mega lang, men sådan kort er det som skrevet) Og siden har vi haft sex nogen gange. Kondomet er først kommer på et stykke inde i akten, men en gang nåede han det ikke (kald mig bare DUM, jeg ved det!!!)

Men spørgsmålet er nu, hvem tror i er faderen?

Jeg har testet idag og skulle have haft mens her omkring d. 16/17 ca.

Er det ikke tidligt at jeg kan teste eller?

Jeg har allerede mange symptomer på at være gravid. Maven er vokset, lidt ømme brystvorter, jag i underlivet og i maven, halsbrand osv.

Hvor tidligt havde i symptomer?

Please hjælp, selv om det er indviklet!?

Jeg er ret sikker på at det må være faderen til barnet, altså din x, der er på spil der.

Ja, du er lidt dum, det vil jeg ikke modsige dig i, så ikke flere moralprædikerner her, du kender dem jo alle.

Men du må jo teste og se om den bliver positiv, og så må du jo gøre op med dig selv, om du vil beholde det eller ikke.

Knus herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg er ret sikker på at det må være faderen til barnet, altså din x, der er på spil der.

Ja, du er lidt dum, det vil jeg ikke modsige dig i, så ikke flere moralprædikerner her, du kender dem jo alle.

Men du må jo teste og se om den bliver positiv, og så må du jo gøre op med dig selv, om du vil beholde det eller ikke.

Knus herfra

Kærligst
Sussie

Nej præcis, jeg ved hvor dum jeg er!!!

Men kan jeg allerede teste positiv over en uge før mens?

Jeg har testet positiv til morgen, så jeg ER gravid. Men hvis jeg skulle være blevet det med min "nye fyr" og ikke min ekx, skulle jeg vræe blevet det dagen efter eller to dage efter endt mens. eller imens jeg stadig blødte lidt..

Hvis det er med min datters far, er det sket en uge efter endt mens.

indviklet, ja!?

Anmeld

11. november 2012

Troldemommi

Du har da hygget dig men ingen moralprædiken fra mig, man skal leve imens man er ung

Jeg vil også gætte på det er din x kæreste, jeg mener ikke man kan blive gravid lige efter man har haft sin menenstration, men hvis jeg var dig ville jeg opsøge min læge og blive helt sikker på at du er gravid.

Monica

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Du har da hygget dig men ingen moralprædiken fra mig, man skal leve imens man er ung

Jeg vil også gætte på det er din x kæreste, jeg mener ikke man kan blive gravid lige efter man har haft sin menenstration, men hvis jeg var dig ville jeg opsøge min læge og blive helt sikker på at du er gravid.

Monica

Nej jeg synes også det er tæt på mens hvis det er "den nye fyr". Kan bedre få det til at passe med min datters far.

Og ja, jeg har da hygget mig, og må tage konsekvensen af det nu

Hvordan ligger ægløsning normalt

Anmeld

11. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej præcis, jeg ved hvor dum jeg er!!!

Men kan jeg allerede teste positiv over en uge før mens?

Jeg har testet positiv til morgen, så jeg ER gravid. Men hvis jeg skulle være blevet det med min "nye fyr" og ikke min ekx, skulle jeg vræe blevet det dagen efter eller to dage efter endt mens. eller imens jeg stadig blødte lidt..

Hvis det er med min datters far, er det sket en uge efter endt mens.

indviklet, ja!?

Du kan jo også være længere henne eller?

Men jo enkelte kan godt teste positive meget tidligt, det kommer an på hvor hurtig man er til at danne hcg, og endelig, så kan selv ægløsninger svinge. Det er faktisk ikke så ualmindeligt at kvinder, kan have to ægløsninger på en periode, altså umiddelbart lige efter mens elle lige før.

For ikke så længe siden opdagede man (videnskaben) at en del tveæggede tvillinger er lavet på den måde, sådan at den ene tvilling reelt set er ca 14 dage "ældre" end den anden.

Anmeld

11. november 2012

SKR

Hej.

I følge termins beregneren burde det være din datters far, der også er faderen til dette.

Det er tidligt at teste positiv, men det kan lade sig gøre. Testede selv positiv 3+4. Du kan jo få graviditeten bekræftet ved lægen, og bede om en tryghedsscanning. Der kan du jo få afvide hvor langt du ca. er og derud fra se hvem faderen er.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Hvis første dag i sidste mens. var d. 16 oktober ca. hvor langt er jeg så henne?+

Beregner jeg det på nettet skriver de 108+2??

Anmeld

11. november 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Nej jeg synes også det er tæt på mens hvis det er "den nye fyr". Kan bedre få det til at passe med min datters far.

Og ja, jeg har da hygget mig, og må tage konsekvensen af det nu

Hvordan ligger ægløsning normalt

Jeg mener det er midt mellem to menenstrationer man har ægløsning og derfor har størst sandsynlighed for at blive gravid

Monica

Anmeld

11. november 2012

4xGreve

Jeg må også indrømme at jeg syntes det lyder som din x.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.