Gravid, men ved ikke hvem faderen er eller hvor langt jeg er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du kan jo også være længere henne eller?

Men jo enkelte kan godt teste positive meget tidligt, det kommer an på hvor hurtig man er til at danne hcg, og endelig, så kan selv ægløsninger svinge. Det er faktisk ikke så ualmindeligt at kvinder, kan have to ægløsninger på en periode, altså umiddelbart lige efter mens elle lige før.

For ikke så længe siden opdagede man (videnskaben) at en del tveæggede tvillinger er lavet på den måde, sådan at den ene tvilling reelt set er ca 14 dage "ældre" end den anden.

Og ud fra det der, mener du stadig, at det er min datters far? Ved du noget om hvor langt jeg er henne ca. hvis vi regner med at min mens startede d. 15/16 okstober. ??

Hvis jeg er længere henne end det, skal jeg jo have været gravid imens jeg har haft mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Anonym trådstarter

SKR skriver:

Hej.

I følge termins beregneren burde det være din datters far, der også er faderen til dette.

Det er tidligt at teste positiv, men det kan lade sig gøre. Testede selv positiv 3+4. Du kan jo få graviditeten bekræftet ved lægen, og bede om en tryghedsscanning. Der kan du jo få afvide hvor langt du ca. er og derud fra se hvem faderen er.

Ja okay, hvor langt er jeg så henne?

Med min datter testede jeg vidst positiv omkring 4+? Så det er jo også tidligt, men jeg ved ikke, om jeg kunne have gjort det før, for jeg prøvede ikke før.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg mener det er midt mellem to menenstrationer man har ægløsning og derfor har størst sandsynlighed for at blive gravid

Monica

Ja okay, men altså uanset hvornår, er det sørme tidigt at teste.

Ved du hvad 108+1 betyder når jeg regner på nettet ?

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Nu fandt jeg et andet sted, og ud fra den er jeg kun 3+6.

Men er det så ikke tidligt, at have symptomer?

Anmeld

11. november 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Ja okay, men altså uanset hvornår, er det sørme tidigt at teste.

Ved du hvad 108+1 betyder når jeg regner på nettet ?

108+1, nej det siger mig intet.

Monica

Anmeld

11. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Og ud fra det der, mener du stadig, at det er min datters far? Ved du noget om hvor langt jeg er henne ca. hvis vi regner med at min mens startede d. 15/16 okstober. ??

Hvis jeg er længere henne end det, skal jeg jo have været gravid imens jeg har haft mens?

Det kan man også sagtens være..jeg fik mens med min den mellemste de første 4 mdr.

Anmeld

11. november 2012

Becks

Anonym skriver:

Nu fandt jeg et andet sted, og ud fra den er jeg kun 3+6.

Men er det så ikke tidligt, at have symptomer?

Normalt kan man teste positivt den dag mens udebliver, og det er ved 4+0 som du er i morgen.. Nogle kan teste før, ligesom du- og nogle får symptomer før de kan teste.. Det er individuelt for alle..

Jeg synes du skal ringe til lægen i morgen, sige du er gravid.. Og så vær ærlig når du er deroppe, sig du på nuværende ikke aner om hvem faderen er, så vil din læge med garanti sende dig til en termin scanning...

Held og lykke

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan man også sagtens være..jeg fik mens med min den mellemste de første 4 mdr.

Lægen må give mig en trykhedsskanning.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Normalt kan man teste positivt den dag mens udebliver, og det er ved 4+0 som du er i morgen.. Nogle kan teste før, ligesom du- og nogle får symptomer før de kan teste.. Det er individuelt for alle..

Jeg synes du skal ringe til lægen i morgen, sige du er gravid.. Og så vær ærlig når du er deroppe, sig du på nuværende ikke aner om hvem faderen er, så vil din læge med garanti sende dig til en termin scanning...

Held og lykke

Tak. Jeg ringer imorgen og får en tid

Anmeld

11. november 2012

MorDk

Anonym skriver:

Lægen må give mig en trykhedsskanning.

Det gør en læge ikke bare... men jeg håber da at du får svar.

-men selvfølgelig...hvis du ikke aner hvor langt du er henne så vil han måske henvise dig til en terminsscanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.