Findusinde skriver:
Hej piger...
Den 25 sept sagde vi farvel til vores smukke lille baby... Som i sikkert ved var det en sen abort fordi den havde downs syndrom...
Det har dælme været en hård omgang. Ca 5 dage efter styrtblødte jeg klumper på størrelse med min knytnæve, og ringede panisk til vagtlægen, men fik blot at vide at det sikkert var naturen der var ved at gøre det sidste... Fair nok tænkte jeg..
16 dage efter abort skete det igen, jeg styrtblødte, fik vanvittigt ondt og ringede til min læge som ville se mig med det samme.. Jeg blev hentet af ambulance ved lægen, blev ustabil i ambulancen og havde et voldsomt blodtryksfald.. Blev kørt med fuld udrykning til sygehuset og det viser sig der sad en kæmpe klump blod og væv ved min livmoderhals, så jeg havde veer... Og der sad en masse fast i mit arvæv fra kejsersnit, som var ved at få i forråddenelse. Jeg blev lagt i fuld narkose og fik endelig den udskrabning...
Blødte heldigvis kun en lille uge bagefter..
Men nu sidder jeg for alvor med alt det psykiske... Jøsses hvor jeg mangler min lille baby, jeg kunne snart være halvvejs.. 
Skal til samtale i næste uge, hvor vi forhåbentlig får grønt lys for at starte igen...
skulle bare lige ud med det hele. 
Kram fra Annemette
Jeg føler med dig.
Giv tid, du skal nok få det nemmere.
Jeg tillader mig at spørge dig om noget nu, så er det op til dig, om du vil svare.
Hvordan har du det - helt ærligt - med al denne fokus på - og krydsede fingre for - at du hurtigt bliver gravid igen? Jeg mener, naturligvis ønsker jeg også, at du skal få din drøm opfyldt, men er det i grunden ikke en følelsesmæssig voldsom sammenblanding - At trøste med den ene hånd og krydse fingre med den anden?
Jeg mener bare, jeg håber, at du har overskud til at stå ved og fast på din sorg, hvis du har brug for det. Du gennemgår noget meget svært.
Jeg ønsker dig alt godt, og har først svaret dine tråde om det tragiske forløb nu, da det simpelthen er kommet mig for nær.

Anmeld