Synes det er SÅ svært, og det gør stadig så ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Findusinde

Monica P skriver:

Hvor er det synd for dig og så overpå en abort, puhhaa føler med dig og sender dig en varm tanke og et stort

for at i snart får en rask lille baby

Monica

Tusind tak, for krammet og de krydsede fingre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Findusinde

FrkZier skriver:

du har fortjent jordens største

Tusind tak for krammet!

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

Miss Church skriver:

Puha sikke en omgang

Ønsker alt det bedste for jer! 

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

Miss Kat skriver:

Jeg fulgte godt med i dine indlæg omkring NF og aborten, så jeg er super ked af at læse, I ikke måtte "nøjes" med den psykiske smerte som det ville medføre, men at du også skulle igennem en masse fysiske komplikationer. Det må have været en traumatiserende omgang...

Stort kram, jeg håber, I snart kan gå i gang igen, og at I får lidt mere held og medgang fra nu af. 

Det har været en rigtig hård omgang, og gud hvor var jeg bange da jeg lå i ambulancen, og de satte udrykning til... Jeg tænkte bare" når jeg engang vågner af det her, så har de været nødt til at fjerne mit underliv..."
Men det kunne heldigvis klares med en udskrabning...

Tak for krammet...

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

Zafir skriver:

Godt at du er ved at være ovenpå fysisk...

Det andet - det bliver mindre med tiden. Det er 4 år siden nu, at vi mistede vores lille på samme måde. Fødslen var værre end begge mine andre fødsler, selvom den var så lille, men det var fordi sorgen var der også.

Jeg fik mælk i brysterne, selvom spunken kun var 15 uger, da den blev født.

Forstår dig. Sorgen bliver mindre med tiden. Selvom det virker uoverskueligt nu.

kæmpe kram

Tak for din besked søde Zafir, er ked af at I har været det samme igennem...
Jeg vil også sige at jeg vil til en hver tid hellere have veer i 18 timer som ender i akut kejsersnit, end jeg vil gå dette igennem igen...

Lige nu er savnet enormt, men ved at det vil blive mindre med tiden, og når Laura og den evt nye lille engang bliver gamle nok skal de også have at vide at de kunne have haft en bror eller en søster...

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

Krussedulle skriver:

Puuha sikke en forfærdelig masse du har været igennem

Kæmpe

Forstår dine tanker og følelser så godt!
Havde en MA da jeg var 14+0.. til trods for flere scanninger, hvor alt så fint ud!

Og jeg havde nøjagtig samme følelser som dig! Jeh følte mig tom indeni.. Lige indtil jeg stod med en ny positiv test, 4 mdr senere!

Så for mig forsvandt tomhedsfølelsen ved den nye graviditet.. Men jeg glemmer selvfølgelig aldrig den lille spire, som vi ikke fik lov at møde

Håber at de giver jer grønt lys!

Tusind tak for din søde besked..

Er ked af at i mistede jeres lille spire.. Jeg synes det er en forfærdentlig tomhed... Jeg savner blob rigtig meget, og bare følelsen af at være gravid...

Er glad for at høre der ikke gik ret lang tid for jer, inden i stod med en positiv test!

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

Moma skriver:

Puh ha sikke en voldsom omgang!

Stort kram herfra

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg føler med dig.

Giv tid, du skal nok få det nemmere.

Jeg tillader mig at spørge dig om noget nu, så er det op til dig, om du vil svare.

Hvordan har du det - helt ærligt - med al denne fokus på - og krydsede fingre for - at du hurtigt bliver gravid igen? Jeg mener, naturligvis ønsker jeg også, at du skal få din drøm opfyldt, men er det i grunden ikke en følelsesmæssig voldsom sammenblanding - At trøste med den ene hånd og krydse fingre med den anden?

Jeg mener bare, jeg håber, at du har overskud til at stå ved og fast på din sorg, hvis du har brug for det. Du gennemgår noget meget svært.

Jeg ønsker dig alt godt, og har først svaret dine tråde om det tragiske forløb nu, da det simpelthen er kommet mig for nær.

Se mit svar lidt længere nede i debatten...

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

komodo skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, det gør mig så frygteligt ondt på jeres vegne, så en stor krammer skal i ihvertfald have..

krydser fingre for at i får besked om at du er klar til at i prøver igen. 

tusind tak!

Anmeld

10. november 2012

Findusinde

BabyWish2012 <3 skriver:

Puha en omgang og hvor må det have været hårdt.. Og samtidig være det.

Jeg var også selv igennem en abort 13+4 da fosteret havde vand i hovedet, det er noget af det sværeste jeg har været igennem! Det var jo total ønskebarnet og drømmen der lige forsvandt på et hurtigt øjeblik

Men jeg er sikker på at lykken nok skal tilsmile jer snart - er selv gravid igen 24+3 med en rask prinsesse

Sender en masse kram i din retning  - det har du vist brug for...  for der snart er gevinst igen 

tusind tak!

Er ked af at I har været det samme igennem...

tillykke med at I venter en fin lille prinsesse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.