Juleaften og sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

TeamRocket

De får lov at være oppe til de går omkuld :-) sådan har vi altid gjort. Også nytårsaften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

DLM

LR85 skriver:

Det samme her. 

kommer i seng når han er træt, om så det er kl 19 eller 21.

Men vi prøver a sørge for en god lang eftermiddagslur

helt klart en god eftermiddags lur og så hygge så længe han har lyst til om aftenen

Anmeld

9. november 2012

MortilElias2010

kitra skriver:

jeg vil nok ikke tænke så meget over hvad klokken er den aften de vil komme i seng når de er klar til det så tager den som det kommer

Er enig her! Indtil han ikke orker mere eller forældrene er ved at falde om 

Anmeld

9. november 2012

Maja_4000

Caroline får lov at være oppe så længe hun magter .. Det gjorde hun også sidste år da hun var 1 år

Anmeld

9. november 2012

Ellie79

KLN skriver:

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I gør den aften. Frida plejer at komme i seng kl 19 og det er jo midt i herligederne.

MVH Kristina

Malte vil være ca 1½ år til jule og han får bare lov at give den gas til han falder om (nok omkring kl 20 hehe) - Malou på næsten 6 kunne holde ud til næste morgen hvis hun fik lov og kl 00 hedder den helt sikkert godnat til hende.. Hun elsker at sidde i sofaen og putte med mostre, onkler, bedster, mor & far så lige den aften er der ingen regler - jow man skal hygge sig mest muligt og grine og bare værdsætte livet og hinanden..

Anmeld

9. november 2012

Fenja09

Vores datter vil være næsten 16 måneder til jul og jeg tænker at hun kommer i seng når hun er træt - hun forstår ikke noget af det alligevel, så føler ikke hun går glip af noget hvis hun allerede er klar til at putte kl 19.00. Jeg vil helt sikkert bare lade børnene være oppe til de ikke orker mere, både til jul og nytår.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.