Juleaften og sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.723 visninger
35 svar
0 synes godt om
9. november 2012

KLN

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I gør den aften. Frida plejer at komme i seng kl 19 og det er jo midt i herligederne.

MVH Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

B&J

da daniel var 1 kom han i seng kl 19 som han plejer... og iår trækker vi den til kl 20 for om weekenderne kommer han i seng kl 19.30...

Anmeld

9. november 2012

kitra

jeg vil nok ikke tænke så meget over hvad klokken er den aften de vil komme i seng når de er klar til det så tager den som det kommer

Anmeld

9. november 2012

DLM

han kommer i seng når han er klar til det

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

kitra skriver:

jeg vil nok ikke tænke så meget over hvad klokken er den aften de vil komme i seng når de er klar til det så tager den som det kommer

Samme her..

Anmeld

9. november 2012

Ditte-3

lige den aften har de fået lov at være oppe lige til de nærmst dratted om det kun jul en gang og de skal ha lov at være med til det hele vis de selv kan holde til det.

Anmeld

9. november 2012

mth1987

Her i huset er der ikk noget der hedder sengetid juleaften. De er med til de ikk kan mere, det ville da være synd at lægge dem når det er mest spændene. Og så må vi bare tage den i hendes tempo dagen efter hvor hun nok er lidt træt. 

Anmeld

9. november 2012

CaWi

Min lille drend er kun 8 mdr juleaften, så han forstår jo ik så meget.
Men han går sent i seng (alt mellem 22-01) og med mindre jeg år lavet hans rytme om, så vil han jo være med til det hele.
Ellers kommer han i seng når han plejer. Gider ik have en overtræt unge i julen. Der er så mange julefrokoster og så mange dage at hygge i, at han nok skal nå at få det jul der tilfalder ham.
Når han bliver større kan han blive oppe til han ik kan mere.

Anmeld

9. november 2012

Janni.

Han får lov til at hygge sig alt det, han magter.

Anmeld

9. november 2012

Carina:-)

Her er det når man ikke magter mere man kommer i seng.

Vi er en stor familie,og er sjældent færdig medjulegaver før kl 22,så vi har meget løse regler mhs til sengetid.

Ligesom i weekenderne,der er vi også sammen hele aften og hygger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.