Juleaften og sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

SussieThyssen

KLN skriver:

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I gør den aften. Frida plejer at komme i seng kl 19 og det er jo midt i herligederne.

MVH Kristina

Mine er kommet i seng, når de var trætte til det, ianset hvad.

Iørigt så har de, medens de var små, kun fået en enkelt gave eller to, og hvis de så legede rigtigt godt med den, så har de fået fred med det.
Så har vi lagt alle de andre gaver til side og givet dem en i ny og næ de næste dage, og tøjgaver og den slags har vi så bare lagt til side og selv åbnet, fordi de er for kedelige for sådan en lille trold.

Vi skulle dog lige lære familien, at de måtte vente med taksigelserne indtil gaven var åbnet, også selvom der kunne gå et par dage inden det skete

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Elgaard73

Her sover han normalt kun en lur om dagen, men den dag får han to... En omkring kl. 9 ell. 10 og en omkring kl 15.30.... Så kan han holde til omkring ved 22 tiden...(på en normal dag kommer han i seng kl 19)

Vi har gjort det på den måde et par gange før og det har fungeret rigtig fint og hans rytme er ikke blevet ødelagt af det. ( Han bliver 1 år om et par uger)

Anmeld

9. november 2012

Lone Jakobsen

her kommer børnene i seng når de ikke orker mere

min den yngste er 3½ og den ældste er 13, så de kan holde ud ret lang tid. den yngste er af og til faldet omkuld på sofaen, hvor efter vi putter ham ind under hans dyne

Anmeld

9. november 2012

Loa

Jeg har endnu ikke afgjort hvad der er smartest. Isabella siger nemlig ikke til når hun er træt, og hvis hun bliver rigtig overtræt er det et helvede at få hende til at sove....

Normalt puttes hun kl.19, men tror vi prøver at se om hun kan strækkes til 20.30-21. Så hun når at være med til hele middagen og lige når at få et par gaver sammen med de andre børn, og når ungerne så er puttet kan vi andre gå i gang med gaver

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida er lige knap 11 mdr den 24/12 og herhjemme tror jeg hun får lov til at være med lige så længe hun kan holde det ud.

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

KLN skriver:

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I gør den aften. Frida plejer at komme i seng kl 19 og det er jo midt i herligederne.

MVH Kristina

Ida er knap 6 mdr juleaften og ligenu er det ik noget problem da hun normalt kommer i seng 20-21 og der vil man have nået en masse Jeg vil prøve at snige en lur mere ind på et tidspunkt, evt pakke barnevognen og gå en tur efter maden så hun kan holde lidt længere uden at blive pyllertræt

Når hun bliver ældre vil jeg oz prøve at få en lur ind sidst på eftermiddagen og så trække sengetiden en time eller 2 hvis hun kan håndtere det

Anmeld

9. november 2012

Zafir

Altså selvom Frigg plejer at komme i seng mellem 1915 og 1945, så har vi ikke noget imod at have hende oppe ved særlige lejligheder. Der man kan heller ikke mærke noget på hende

Så det er da bare at mærke på hende, hvornår hun er træt. Og ligge hende der. For hun er jo også for lille til at huske den jul udover det.

Anmeld

9. november 2012

LR85

DLM skriver:

han kommer i seng når han er klar til det

Det samme her. 

kommer i seng når han er træt, om så det er kl 19 eller 21.

Men vi prøver a sørge for en god lang eftermiddagslur

Anmeld

9. november 2012

Dorthe1986

I år er Emil 20 måneder juleaften, så synes han er stor nok til at være oppe til han ikke orker mere han plejer at komme i seng ved 20-tiden, men juleaften i år, slutter ikke meget senere end 21 så han skulle nu nok kunne klare det

Anmeld

9. november 2012

MorDk

Vi tager det som det kommer... men lige den aften er der ingen sengetid... han kommer i seng når han er træt  ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.