Juleaften og sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Fru.Mäes <3

Felix på 2 år får lov at være oppe til han falder om af træthed 

Synes lige præcis denne aften + nytårsaften skal han have lov til at være længe oppe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Troldemommi

Jeg tror ikke Johanne vil sove kl 19.00 når huset er fyldt op at mennesker, gaver, dufte og larm og latter  så hun får lov til at være længe oppe

Monica

Anmeld

9. november 2012

Laulund87

Maria er 3 år i år og hun får lov at rende til hun dejser

Hun er heldigvis god til at komme og sige når hun er træt og vil i seng, så hun ikke bliver overtræt

Anmeld

9. november 2012

FruHolm <3

KLN skriver:

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I gør den aften. Frida plejer at komme i seng kl 19 og det er jo midt i herligederne.

MVH Kristina

Her rykker vi middagsluren lidt frem fordi så er han vågen til det hele og kommer så i seng når han bliver træt

Anmeld

9. november 2012

henh01

sidste år faldt Noam i søvn kl. 19.30 - lige efter maden. Der var han 1 år. Nu her til jul rykker vi middagsluren til kl. 13-14 stykker og så får han lov at være vågen til han ikke kan mere.

Anmeld

9. november 2012

Tona

KLN skriver:

Kunne godt tænke mig at høre, hvad I gør den aften. Frida plejer at komme i seng kl 19 og det er jo midt i herligederne.

MVH Kristina

Sidste år da Amanda var 1 år  kom  hun i seng til sædvanlig sengetid kl. 19. Nu hvor hun er knap 2 år kommer hun normalt i seng kl. 19.30, men juleaften tror jeg bare at vi putter hende når hun ligesom er træt og mættet og har brug for det. Vi er normalt meget faste med sengetiderne skal overholdes, men syntes lidt at det er en særlig aften

Anmeld

9. november 2012

lisesp83

Julie på 2.5 år, får lov at hygge med os andre, så længe hun orker

Anmeld

9. november 2012

Kief31

Clara kommer i seng når hun er træt..

Anmeld

9. november 2012

Frk. Himmelblå

mth1987 skriver:

Her i huset er der ikk noget der hedder sengetid juleaften. De er med til de ikk kan mere, det ville da være synd at lægge dem når det er mest spændene. Og så må vi bare tage den i hendes tempo dagen efter hvor hun nok er lidt træt. 

Samme her 

Anmeld

9. november 2012

booster_88

Han kommer i seng når han selv dratter om, eller selv vil

Sådan er det også nytårs aften. Og hvis han allerede vil i seng kl. 20.00 så kommer han det.

Vi plejer gerne at pakke gave ud ok tidligt, så han når at være med men samtidig lige er med i hyggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.