Lorte scanningsklinik !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Nessie

hansen1 skriver:

Hej tøser

En lille update fra scanningen .. Det vidste sig at vi venter en lille pige og ikke dreng .. OG er bestemt stadig glad og lykkelig . 

Til jer der mener det er forkert og komme med den mening jeg havde tidligere i indlæget :: Jeg tror det er blevet misforstået det hele, da jeg på ingen måder har ville nedgøre nogen, og da slet ikk dem der måske kæmper med og blive gravid . Jeg tror bare jeg reagerede som jeg gjorde, da det kommer lidt som et chok at de pludselig er i tvivl. 

Men alt i alt en rigtig sød JM der scannede mig, og forklare alt, og som virkelig beklagede meget at dette var sket. 

Hilsen en glad pige

Tillykke med jeres lille pige

Jeg er en af dem der må i behandling for at få barn, og jeg synes altså også der blev overreageret / misforstået fra nogens side

Selvfølgelig blev du sur og skuffet over at blive ringet op så længe efter, man tænker jo at de nok godt kunne have opdaget det før.
Jeg ville altså også blive forvirret og skuffet, nu havde man jo lige vænnet sig til at tænke på den lille som en dreng.
Det har intet at gøre med at være skuffet over kønnet, eller være glade for at det er et sundt og raskt barn.

Så, dejligt at I fik en ny skanning, og fik det rette køn at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

morbibi

hansen1 skriver:

Hej tøser

En lille update fra scanningen .. Det vidste sig at vi venter en lille pige og ikke dreng .. OG er bestemt stadig glad og lykkelig . 

Til jer der mener det er forkert og komme med den mening jeg havde tidligere i indlæget :: Jeg tror det er blevet misforstået det hele, da jeg på ingen måder har ville nedgøre nogen, og da slet ikk dem der måske kæmper med og blive gravid . Jeg tror bare jeg reagerede som jeg gjorde, da det kommer lidt som et chok at de pludselig er i tvivl. 

Men alt i alt en rigtig sød JM der scannede mig, og forklare alt, og som virkelig beklagede meget at dette var sket. 

Hilsen en glad pige

Jeg havde reageret meget værre end dig, så forstår dig til fulde, men dejligt at barnet er sundt og raskt og godt, at I ikke havde købt mere end det
TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.