Lorte scanningsklinik !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.558 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. november 2012

hansen1

Siger jeg bare .. 

Var til kønsscanning for 3 uger siden ca, hvor jeg bliver lovet de ikke giver svar, medmindre de er sikre.. 

Efter ca 25 min siger damen til mig, tillykke du venter en lille dreng  

Det bliver fortalt til de nærmeste med det samme, og vi begynder og vænne os til det.. 

Så blev jeg fanme ringet op igår eftermiddags, at nu havde der været en ældre jordmor, som havde kigget på billederne, og de var nu i tvivl om hvad jeg ventede mig, så de ville gerne se mig til en ny scanning ! 

Så kl. 10 er jeg til ny scanning.. 

Det fint de tilbyder dette, men næsten 4 uger siden.. Det kan gøre mig sur .. 

Ville bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

MyBigWish

hansen1 skriver:

Siger jeg bare .. 

Var til kønsscanning for 3 uger siden ca, hvor jeg bliver lovet de ikke giver svar, medmindre de er sikre.. 

Efter ca 25 min siger damen til mig, tillykke du venter en lille dreng  

Det bliver fortalt til de nærmeste med det samme, og vi begynder og vænne os til det.. 

Så blev jeg fanme ringet op igår eftermiddags, at nu havde der været en ældre jordmor, som havde kigget på billederne, og de var nu i tvivl om hvad jeg ventede mig, så de ville gerne se mig til en ny scanning ! 

Så kl. 10 er jeg til ny scanning.. 

Det fint de tilbyder dette, men næsten 4 uger siden.. Det kan gøre mig sur .. 

Ville bare lige ud med det..

SenderSender en kæmpe 

Kan godt forstå at du er sur! Men synes godt nok at jeg har hørt den mange gange på det sidste 

Anmeld

9. november 2012

RiUL

Øv Hvad uge var du i da du blev scannet?

Anmeld

9. november 2012

hansen1

MyBigWish skriver:

SenderSender en kæmpe 

Kan godt forstå at du er sur! Men synes godt nok at jeg har hørt den mange gange på det sidste 

Det er virkelig surt .. Altså er da glad for de tilbyder en ny scanning, og penge tilbage hvis de har taget fejl.. Men ! 4 uger efter synes jeg er lang tid, og især når man har gået og sagt det er en dreng, og har fundet drenge navn og det hele .. 

Anmeld

9. november 2012

hansen1

RiUL skriver:

Øv Hvad uge var du i da du blev scannet?

De tilbyder scanning fra uge 14 og jeg var i uge 15+5 da jeg var der inde .. 

Anmeld

9. november 2012

RiUL

hansen1 skriver:

De tilbyder scanning fra uge 14 og jeg var i uge 15+5 da jeg var der inde .. 

Øv altså Hvor er det ærgeligt.. Men det er da altid noget at de ringer til dig og er ærlige  

Anmeld

9. november 2012

hansen1

RiUL skriver:

Øv altså Hvor er det ærgeligt.. Men det er da altid noget at de ringer til dig og er ærlige  

Ja det er jeg bestemt også glad for, jeg tænker bare næsten 4 uger siden jeg var der inde.. Men nu må vi se her kl 10

Anmeld

9. november 2012

smokin

Mon ikke det så er en dreng og de bare vil være sikre? Det krydser jeg fingre for

Anmeld

9. november 2012

hansen1

Zette skriver:

Mon ikke det så er en dreng og de bare vil være sikre? Det krydser jeg fingre for

Hehe Som kæresten og jeg siger : bare det er sundt og rask

Anmeld

9. november 2012

4kløver

RiUL skriver:

Og hun venter en sund baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.