Lorte scanningsklinik !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

hansen1

Hej tøser

En lille update fra scanningen .. Det vidste sig at vi venter en lille pige og ikke dreng .. OG er bestemt stadig glad og lykkelig . 

Til jer der mener det er forkert og komme med den mening jeg havde tidligere i indlæget :: Jeg tror det er blevet misforstået det hele, da jeg på ingen måder har ville nedgøre nogen, og da slet ikk dem der måske kæmper med og blive gravid . Jeg tror bare jeg reagerede som jeg gjorde, da det kommer lidt som et chok at de pludselig er i tvivl. 

Men alt i alt en rigtig sød JM der scannede mig, og forklare alt, og som virkelig beklagede meget at dette var sket. 

Hilsen en glad pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

MyBigWish

hansen1 skriver:

Hej tøser

En lille update fra scanningen .. Det vidste sig at vi venter en lille pige og ikke dreng .. OG er bestemt stadig glad og lykkelig . 

Til jer der mener det er forkert og komme med den mening jeg havde tidligere i indlæget :: Jeg tror det er blevet misforstået det hele, da jeg på ingen måder har ville nedgøre nogen, og da slet ikk dem der måske kæmper med og blive gravid . Jeg tror bare jeg reagerede som jeg gjorde, da det kommer lidt som et chok at de pludselig er i tvivl. 

Men alt i alt en rigtig sød JM der scannede mig, og forklare alt, og som virkelig beklagede meget at dette var sket. 

Hilsen en glad pige

Jamen tillykke med den lille pige så har i nået at købe mAngel tingeting/tøj??  

dem jeg har hørt om fik også afvide at det var en pige til ekstra scanningen  

Anmeld

9. november 2012

hansen1

MyBigWish skriver:

Jamen tillykke med den lille pige så har i nået at købe mAngel tingeting/tøj??  

dem jeg har hørt om fik også afvide at det var en pige til ekstra scanningen  

Tak for det  

Nej vi havde fået købt 3 bodyer, så det var ikk slemt ..

Anmeld

9. november 2012

Gaia

Miss Church skriver:

Jeg blev selv scannet af ejeren af scanningsklinikken. Hun virkede super kompetent! Fik af vide at vi skulle have to piger og det samme fik vi af vide til MD

Så lige en god historie om scanningsklinikken fra mig

Ja vi har også altid fået en fantastisk behandling og hun har haft ret i kønnet begge gange. Så absolut ros herfra

Anmeld

9. november 2012

Filuca

Lullaby skriver:

Ej sådan kan man da ikke stille det op. Man er da nødt til at tage udgangspunkt i sin egen situation og ikke andres. Selvfølgelig er det da rigtig sørgeligt at der er så mange der gerne vil være gravide og ikke kan men derfor skal man da have lov til at brokke sig over sin egen situation. Synes det er rigtig tarveligt at komme med sådan et indlæg her...

Er helt enig med dig

Anmeld

10. november 2012

Lullaby

Laulund87 skriver:

Synes det er noget mærkeligt noget at sammenligne de ting hele tiden! Så længe du ER gravid må du aldrig brokke dig over noget som helst for tænk på dem der ikke kan blive gravide. Come on!

Ja netop. Og det er da også den slags stigma der gør at mange 1. gangs gravide er bange for at sige de synes det er hårdt at være gravid fordi de er bange for at andre skal tænke, at de bare skal være glade for at de rent faktisk er gravide. Det er sgu pissehådt at være gravid. Også selvlom man får en lækker baby til sidst

Anmeld

10. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Kan egentlig ikke forstå, hvis de ligefrem kalder det en kønsscanning.

Hvorfor er kønnet så vigtigt? Bare det er et sundt og raskt barn kan det da være fuldstændig ligegyldigt hvilket køn barnet har. 

Anmeld

10. november 2012

kiwiol

Det viser bare hvor svært det er at se kønnet så tidligt

Men dejligt at de kontaktede dig, og i fik en ny scanning.

Da jeg  blev kønsscannet i uge 14+, sagde de også at med drenge var der som regl ingen tvivl.. hvor det var mere tricky med piger.

Godt i ikke nåede at købe mere end et par bodyer

Og tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

10. november 2012

kiwiol

Rikke, Liam & Linus skriver:

Kan egentlig ikke forstå, hvis de ligefrem kalder det en kønsscanning.

Hvorfor er kønnet så vigtigt? Bare det er et sundt og raskt barn kan det da være fuldstændig ligegyldigt hvilket køn barnet har. 

De kalder det vel for en kønsskanning, fordi de laver den for at man kan få svar på kønnet

Om kønnet er vigtigt er vel op til den enkelte forældre at vudere.
Jeg ville vide kønnet på min, da jeg var gravid.. Jeg synes personligt at det er meget nemmere at forholde sig til, når man kender kønnet.. Så blev han kaldt ved navn allerede inden han blev født.

Mon ikke alle ønsker at deres barn er sundt og raskt? Uanset om man vil have kønnet oplyst.
Jeg forstår ikke at der altid er nogen der skal bruge den med "bare den lille er sund og rask".. som om dem der ikke vil vide kønnet kun ønsker en rask baby.. og os der vil vide kønnet, synes at kønnet er mere vigitgt end en rask baby?

Anyways..  Dejligt at man selv kan bestemme om man vil vide det eller ej

Anmeld

10. november 2012

Rikke, Liam & Linus

kiwiol skriver:

De kalder det vel for en kønsskanning, fordi de laver den for at man kan få svar på kønnet

Om kønnet er vigtigt er vel op til den enkelte forældre at vudere.
Jeg ville vide kønnet på min, da jeg var gravid.. Jeg synes personligt at det er meget nemmere at forholde sig til, når man kender kønnet.. Så blev han kaldt ved navn allerede inden han blev født.

Mon ikke alle ønsker at deres barn er sundt og raskt? Uanset om man vil have kønnet oplyst.
Jeg forstår ikke at der altid er nogen der skal bruge den med "bare den lille er sund og rask".. som om dem der ikke vil vide kønnet kun ønsker en rask baby.. og os der vil vide kønnet, synes at kønnet er mere vigitgt end en rask baby?

Anyways..  Dejligt at man selv kan bestemme om man vil vide det eller ej

Ja, altså det gør det nemmere i forhold til at man kan købe alle babysager ind før barnet er født i den "rigtige" farve 

Ellers kan jeg egentlig ikke se fordelen, og jo selvfølgelig vil alle forældre da have et sundt og raskt barn. Jeg synes bare efterhånden der er MEGET fokus på køn.

F.eks har jeg oplevet at folk har spurgt mig om jeg ikke var ked af at vi har 2 drenge. Og da vi fik dreng nr. 2 sagde min bror "nå, men så skal i have en til, for kvinder vil altid helst have piger". 

Deraf min kommentar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.