Lorte scanningsklinik !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

RiUL

4kløver skriver:

Og hun venter en sund baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

4kløver

Kan ikke se du er sur over det. Du venter en sund baby og de siger også at de ikke vil sige 100% har da hørt at folk får det ene af vide og føder det anden. Vær glad for du er gravid her er mange der kæmper bare for at blive gravid.

Anmeld

9. november 2012

Lullaby

4kløver skriver:

Kan ikke se du er sur over det. Du venter en sund baby og de siger også at de ikke vil sige 100% har da hørt at folk får det ene af vide og føder det anden. Vær glad for du er gravid her er mange der kæmper bare for at blive gravid.

Ej sådan kan man da ikke stille det op. Man er da nødt til at tage udgangspunkt i sin egen situation og ikke andres. Selvfølgelig er det da rigtig sørgeligt at der er så mange der gerne vil være gravide og ikke kan men derfor skal man da have lov til at brokke sig over sin egen situation. Synes det er rigtig tarveligt at komme med sådan et indlæg her...

Anmeld

9. november 2012

Gaia

R det scanningsklinikken der ligger i århus, kolding og kbh? Har en veninde der også blev ringet op af klinikken. Hun havde fået at vide for 4 uger siden at hun ventede en dreng. Ejeren ( en super dygtig jm) ringede og sagde, at hun ikke kunne stå indefor svaret og at hun slet ikke kunne forstå at den jm de hav været ved havde givet dem et svar. For billedet var helt forkert taget og man kunne intet uddrage. Min veninde kom så til scanning. Hvor det var hende den dygtige. Og vupti de ventede en lille pige. De har fået refunderet alle pengene, fået 3d/4d scanning, video og billeder, samt refunderet penge for det tøj de evt. Allerede har købt. Så hub fik faktisk en rigtig positiv oplevelse ud af det og synes servicen var helt fantastisk. Skal siges at den jm som ikke kunne scanne rigtig og havde givet det forkert svar. Bliver fyret! Så thumps up for scanningsklinikken. De gav hende virkelig en god og positiv oplevelse. Og var. Selv meget meget kede af at den dårlige jm havde givet det forkerte svar. Og. Oveni det fik hun jo mega nange billeder, video osv. Til stor værdi. Håber du er ligeså heldig og at du uanset hvad får en positiv oplevelse. Pøj pøj

Anmeld

9. november 2012

Laulund87

Lullaby skriver:

Ej sådan kan man da ikke stille det op. Man er da nødt til at tage udgangspunkt i sin egen situation og ikke andres. Selvfølgelig er det da rigtig sørgeligt at der er så mange der gerne vil være gravide og ikke kan men derfor skal man da have lov til at brokke sig over sin egen situation. Synes det er rigtig tarveligt at komme med sådan et indlæg her...

Synes det er noget mærkeligt noget at sammenligne de ting hele tiden! Så længe du ER gravid må du aldrig brokke dig over noget som helst for tænk på dem der ikke kan blive gravide. Come on!

Anmeld

9. november 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Synes det er noget mærkeligt noget at sammenligne de ting hele tiden! Så længe du ER gravid må du aldrig brokke dig over noget som helst for tænk på dem der ikke kan blive gravide. Come on!

Enig.

Synes det er tarveligt at spille "tænk på alle dem, som kan ikke blive gravide"-kortet i tide og utide, og det kan da også hurtigt blive lidt penibelt for de, som kæmper for at blive gravide, at alle altid har travlt med at være forurettede på deres vegne..

Må man så heller ikke synes det er træls ikke at kunne stå for fristelsen under en slankekur, for tænk på alle de, som ikke kan spise sig mætte hver dag? 

Til TS: Hvordan gik skanningen? (:

Anmeld

9. november 2012

DitteFisk

hansen1 skriver:

Siger jeg bare .. 

Var til kønsscanning for 3 uger siden ca, hvor jeg bliver lovet de ikke giver svar, medmindre de er sikre.. 

Efter ca 25 min siger damen til mig, tillykke du venter en lille dreng  

Det bliver fortalt til de nærmeste med det samme, og vi begynder og vænne os til det.. 

Så blev jeg fanme ringet op igår eftermiddags, at nu havde der været en ældre jordmor, som havde kigget på billederne, og de var nu i tvivl om hvad jeg ventede mig, så de ville gerne se mig til en ny scanning ! 

Så kl. 10 er jeg til ny scanning.. 

Det fint de tilbyder dette, men næsten 4 uger siden.. Det kan gøre mig sur .. 

Ville bare lige ud med det..

WAT, hvor var det henne? Har lige stået i nøjagtig samme situation! Blev scannet for 6 uger siden (!) og i sidste uge fik vi en opringning om, at de havde set billederne igennem og set at kvaliteten slet ikke var god nok til at fastslå kønnet. Så vi har en tid igen i dag! (og de HAR højst sansynligvis taget fejl, for imellemtiden har vi været til MD hvor det modsatte køn blev spottet

De beklagede rigtig meget og vi får heldigvis vores penge refunderet. Det gør i vel også?

Anmeld

9. november 2012

Laulund87

M (: skriver:

Enig.

Synes det er tarveligt at spille "tænk på alle dem, som kan ikke blive gravide"-kortet i tide og utide, og det kan da også hurtigt blive lidt penibelt for de, som kæmper for at blive gravide, at alle altid har travlt med at være forurettede på deres vegne..

Må man så heller ikke synes det er træls ikke at kunne stå for fristelsen under en slankekur, for tænk på alle de, som ikke kan spise sig mætte hver dag? 

Til TS: Hvordan gik skanningen? (:

Anmeld

9. november 2012

MyBigWish

hansen1 skriver:

Det er virkelig surt .. Altså er da glad for de tilbyder en ny scanning, og penge tilbage hvis de har taget fejl.. Men ! 4 uger efter synes jeg er lang tid, og især når man har gået og sagt det er en dreng, og har fundet drenge navn og det hele .. 

Dem jeg har hørt om, gik også 3-4 uger før at de blev ringet op.. 

Hvordan gik scanningen?? 

Anmeld

9. november 2012

Miss Church

Gaia skriver:

R det scanningsklinikken der ligger i århus, kolding og kbh? Har en veninde der også blev ringet op af klinikken. Hun havde fået at vide for 4 uger siden at hun ventede en dreng. Ejeren ( en super dygtig jm) ringede og sagde, at hun ikke kunne stå indefor svaret og at hun slet ikke kunne forstå at den jm de hav været ved havde givet dem et svar. For billedet var helt forkert taget og man kunne intet uddrage. Min veninde kom så til scanning. Hvor det var hende den dygtige. Og vupti de ventede en lille pige. De har fået refunderet alle pengene, fået 3d/4d scanning, video og billeder, samt refunderet penge for det tøj de evt. Allerede har købt. Så hub fik faktisk en rigtig positiv oplevelse ud af det og synes servicen var helt fantastisk. Skal siges at den jm som ikke kunne scanne rigtig og havde givet det forkert svar. Bliver fyret! Så thumps up for scanningsklinikken. De gav hende virkelig en god og positiv oplevelse. Og var. Selv meget meget kede af at den dårlige jm havde givet det forkerte svar. Og. Oveni det fik hun jo mega nange billeder, video osv. Til stor værdi. Håber du er ligeså heldig og at du uanset hvad får en positiv oplevelse. Pøj pøj

Jeg blev selv scannet af ejeren af scanningsklinikken. Hun virkede super kompetent! Fik af vide at vi skulle have to piger og det samme fik vi af vide til MD

Så lige en god historie om scanningsklinikken fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.