Fødsel - kan mærke den nærmer sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

baby012

Majeha skriver:

Ja, men han havde også begge hænder oppe over hovedet og navlestrengen 2 gange om  halsen, så det skulle gå stærkt til sidst. Heldigvis virkede epi, så jeg mærkede intet, heller ikke 45 min syning bagefter.

Så selvom jeg fik at vide, at epien  nok trak fødslen lidt ud, er jeg dog glad for, jeg fik den, når nu det gik, som det gjorde.

det kan jeg godt forstå, det var godt nok lang tid med syningen  

de brugte kun 15 min. her  imens jeg ammede hende.. men avv, der ville de ikke bruge bedøvelse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

baby012

Kellie skriver:

Det tror jeg nu også er helt rigtigt. Det har man da lov at håbe..

nemlig, det er da med at være optemistisk der hvor man nu kan  

Anmeld

8. november 2012

mulle85

Lahn11 skriver:

for at tredje gang så bliver nemmere for dig (hvis du tør gå igennem det igen

mon ik det kommer engang:p

håber din anden kommer til og gå hurtigt

Anmeld

8. november 2012

baby012

mulle85 skriver:

mon ik det kommer engang:p

håber din anden kommer til og gå hurtigt

Anmeld

8. november 2012

Barbamama

Lahn11 skriver:

puha, så nåede du da kun lige at føde ham på sygehuset  

men fed histiorie at kunne fortælle når han engang kommer og spørger om hvordan fødslen af ham kom til at gå  

håber jeg er lidt bedre til at mærke at det rent faktisk er veer jeg har denne gang.. tror sidste gang at jeg ikke helt følte mig klar, og derfor ikke helt ville erkende det da veerne så kom.. 

Ja det gik meget stærkt. Det var lige før jeg ikke nåede at få jakken af haha

Anmeld

8. november 2012

baby012

Barbamama skriver:

Ja det gik meget stærkt. Det var lige før jeg ikke nåede at få jakken af haha

haha  

så var det vel også helt fantastisk af få den lille fyr op på brystet da han så kom  

for man må da sige du har anstrængt dig, for er der en ting jeg kan huske fra fødslen, så er det da at det var vildt svært at lade være med at præsse.. 

Anmeld

8. november 2012

Barbamama

Lahn11 skriver:

haha  

så var det vel også helt fantastisk af få den lille fyr op på brystet da han så kom  

for man må da sige du har anstrængt dig, for er der en ting jeg kan huske fra fødslen, så er det da at det var vildt svært at lade være med at præsse.. 

Ja det var meget befriende. Det VAR også meget hårdt ikk at presse og jeg har aldrig skreget så højt i hele mit liv. Da jeg fødte vores datter sagde jeg ikke en lyd!

Anmeld

8. november 2012

morethanperfect

Lahn11 skriver:

Hej piger.... 

så nåede jeg igen uge 27 og kan da mærke at der nu er kortere og kortere tid til at bette manden melder sin ankomst.. Ikke så meget på kroppen, men mere ved at jeg igen er begyndt at tænke på fødslen  

de samme tanker Som sidst

-kommer det til at gå godt?

- får jeg lov til endnu en naturlig fødsel?

- besvimer faren?

- hvordan ser min baby mon ud?

alle ting jeg også tænkte på første gang...., LIGE BORTSET FRA EN TING.... 

- kommer min fødsel til at vare i tre dage igen ? 

Så piger, her er mit spørgsmål ... 

hvordan var jeres anden fødsel, iforhold til første gang ?? 

Fødte i før anden gang? 

Tog det kortere tid? 

gjorde det mindre ondt ? 

osv. 

Min første fødsel varede 8 timer .. Mit vand gik , og der kom ingen veer , så blev sat i gang dagen efter med ve drop .. Dejlig fødsel , men fik ve storm , og anede jo ikke hvordan det skulle være .. Fik både ep. blokade og prøvede at komme i vand , men det kunne jeg SLET ikke ha ..

Min 2. fødsel .. Helt fantastisk !! Mit vand startede igen med at gå , og fik veer halv anden time efter , han er født 4 timer efter første ve .. Uden smertestillende , og er født i vand .. Nægtede til at starte med at komme i vand , men overgav mig , og endte med at føde ham deri fordi jeg syns det var så rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.