Body vs. undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi er også godt på vej over i 92, og udover et par langærmet body´er, som Olderne har foræret i den størrelse, står den nu på undertøj fremover.
Det bliver også lettere for DP, der har spurgt om lov til at forsøge at gøre Caroline og en anden pige på samme alder blefri her til sommer - selvfølgelig i samarbejde med os herhjemme, men synes det er så skønt, at hun har overskud til at gøre det, så det ikke kun er noget vi skal arbejde med herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

ann-kristina

Hej
Jeg er på arbejde og har egentlig slet ikke tid til at sidde her, men.....
Jeg kan anbefale underbukser fra H&M. De har nogle pakker med 3 par boksershorts til piger. De koster så vidt jeg husker 69. De er med striber, elefanter osv. Rigtig søde og i god kvalitet. De er ret elastiske idet og også lidt høje, så de når fint op over en stor ble. Emilie bruger dem i str 86/92 og de er fint store selvom hun ikke er af de mindste. Har egentlig tænkt at de fint kan bruges som shorts til sommer.

Anmeld

2. juni 2009

Rasmine

Rasmus har ikke brugt body'er i ½ år ca.

Anmeld

3. juni 2009

Susan1978

eiii jeg har bare tænkt det sidste lange stykke tid at jeg godt nok også nok snart skulle finde noget 2 delt til Emil..

synes det er drøn irreterende når han gerne vil sidde på potten at bodyen skal rulles helt op over ørene for at den ikke falder ned.

og i har ret der er ikke såå let at finde lækre bodyer i str 98 og op.. ja så er det føtex og bilka og jeg synes altså ikke de holder faconen helt så godt..

Anmeld

3. juni 2009

Susan1978

nogen der har set nogen steder hvor de evt har noget lækkert på tilbud.

Anmeld

3. juni 2009

Tynen

Susan1978 skriver:

nogen der har set nogen steder hvor de evt har noget lækkert på tilbud.

Hmm nej..
Var i NameIt igår og der har de ikke tilbud på 2-delt undertøj som der er blevet nævnt - Typisk

Anmeld

3. juni 2009

Sweet1978

Tynen skriver:

Hvor længe vil I blive ved med at bruge bodyer?

Stella har taget et ordentlig ryk og kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal give den gas i bodyer eller om man skal begrænse sig lidt..

Jeg var faktisk begyndt at bruge undertøj, for det var med i sidste læs jeg hentede op fra kælderen, men Danielle er en slem en til at tage tøjet af. Og når hun havde undertøj på var det det hele som røg inkl. ble og så gik hun og tissede på gulvet.

Så vi gik tilbage til body som hun ikke kan tage af endnu, men hun er begyndt at interessere sig for potten og har haft held ved det mange gange nu. Så skifter nok til undertøj når jeg går over til up&go, om 1-2 mdr. når bleindkøbene fra tyskland er brugt.

Anmeld

3. juni 2009

Susan1978

Tynen skriver:

Hmm nej..
Var i NameIt igår og der har de ikke tilbud på 2-delt undertøj som der er blevet nævnt - Typisk

Har også lige fået at vide af en kollega at hun havde fået 4 name it sæt til 200kr og det synes jeg da var billigt.. men tror det har været noget Maj udsalg. Skal lige se om jeg finder tid til at kigge forbi den butik i dag..

Anmeld

3. juni 2009

Anja

Susan1978 skriver:

Har også lige fået at vide af en kollega at hun havde fået 4 name it sæt til 200kr og det synes jeg da var billigt.. men tror det har været noget Maj udsalg. Skal lige se om jeg finder tid til at kigge forbi den butik i dag..

Hmmm .... i Slagelse er det et tilbud, der altid er der ....

Anmeld

3. juni 2009

tmk

jeg køber 808 undertøj i bilka det er tit at de har tilbub på det til 30 kr per del og så holder det godt jeg har noget som magnus skal have på og det er købt til den størst
kh tmk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.