Body vs. undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Joan ( Smallie )

Tror vi går over til undertøj når størrelse 92 bliver for lille. Er der nogen der har set dem body'er størrer end 92? Jeg synes ikke jeg kan finde dem nogen steder...

pippi laver bodyer der er over 92.

prøv på kids world de har bodyer til 25 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

ivfmarie

Anja skriver:

Vi skiftede til undertøj da vi skulle købe str 92, tror det var før jul.

Til drenge kan jeg i al fald anbefale at købe det i Name It, det er god kvalitet og koster ikke vildt meget.

Også lækkert til piger.

Det kan ikke vaskes eller tumbles ud af facon - Freja har haft hendes første Name It sæt i over et år, og det er stadig flot i farver og facon...  

Anmeld

2. juni 2009

linemus

Chris H skriver:

Tror vi går over til undertøj når størrelse 92 bliver for lille. Er der nogen der har set dem body'er størrer end 92? Jeg synes ikke jeg kan finde dem nogen steder...

Jeg er ret sikker på, at vi har body'er i str. 98 fra name it.

Anmeld

2. juni 2009

linemus

Signe og Nanna har deres første undertøjssæt på i dag Jeg vil heller ikke købe flere body'er nu. Bruger dem vi har i gemmerne fra Sebastian til det er blevet for småt og så deres nyindkøbte undertøj. Det er nemlig lidt forvirrende, fordi Signe er et nr. større end Nanna, så der er nogle bodyer hun ikke kan passe - faktisk de fleste. Det er nærmest kun mig, der kan give dem tøj på, fordi jeg ved, hvem der kan passe hvad 

PS. Har købt undertøjet i Tøj og Sko til 12,- pr. del.

Anmeld

2. juni 2009

Mikkelmusen

linemus skriver:

Signe og Nanna har deres første undertøjssæt på i dag Jeg vil heller ikke købe flere body'er nu. Bruger dem vi har i gemmerne fra Sebastian til det er blevet for småt og så deres nyindkøbte undertøj. Det er nemlig lidt forvirrende, fordi Signe er et nr. større end Nanna, så der er nogle bodyer hun ikke kan passe - faktisk de fleste. Det er nærmest kun mig, der kan give dem tøj på, fordi jeg ved, hvem der kan passe hvad 

hvor er det bare irriterende at vores Tøj & Sko ikke har undertøj til alt mellem body 92 indtil delt undertøj størrelse 6-7 år... Jeg troede ikke på det, men der var bare intet at finde. Meget mystisk. Så jeg måtte indtil videre nøjes med at købe 2 sæt i føtex til 70 kr pr sæt !!

Anmeld

2. juni 2009

linemus

Mikkelmusen skriver:

hvor er det bare irriterende at vores Tøj & Sko ikke har undertøj til alt mellem body 92 indtil delt undertøj størrelse 6-7 år... Jeg troede ikke på det, men der var bare intet at finde. Meget mystisk. Så jeg måtte indtil videre nøjes med at købe 2 sæt i føtex til 70 kr pr sæt !!

Det lyder godt nok mærkeligt. Det er da et pænt stort spring! Jeg har altid købt undertøj til Sebastian der, de har nemlig tit tilbud til 10,- pr. del. I Aalborg har de undertøjssæt helt ned til str. 86/92. Jeg har købt 98/104 til pigerne, fordi jeg tænkte, der skulle være plads til en ble + jeg tumbler det, og det er jeg glad for, for jeg har endnu ikke fået det vasket, og det passer da lige præcis til den store blenumse  Signe har så også fået undertrøjer i 98/104, og hun kan nærmest bruge dem som kjoler 

Har du spurgt dem, om de ikke kan få noget hjem? Nu ved du i hvert fald, at de har det i andre Tøj og Sko'er.

Anmeld

2. juni 2009

Mikkelmusen

linemus skriver:

Det lyder godt nok mærkeligt. Det er da et pænt stort spring! Jeg har altid købt undertøj til Sebastian der, de har nemlig tit tilbud til 10,- pr. del. I Aalborg har de undertøjssæt helt ned til str. 86/92. Jeg har købt 98/104 til pigerne, fordi jeg tænkte, der skulle være plads til en ble + jeg tumbler det, og det er jeg glad for, for jeg har endnu ikke fået det vasket, og det passer da lige præcis til den store blenumse  Signe har så også fået undertrøjer i 98/104, og hun kan nærmest bruge dem som kjoler 

Har du spurgt dem, om de ikke kan få noget hjem? Nu ved du i hvert fald, at de har det i andre Tøj og Sko'er.

Nej de er ikke så skide kundevenlige i den butik, så jeg spurgte ikke. Men jeg gør det næste gang, for det er altså underligt de ikke har det.

Jeg købte 92 i føtex og hun har først prøvet det igår efter vask, og jeg køber ikke mere i 92 for de er bare så små når hun har den ble på også. Så fremover bliver det 98. Jeg ville ha kørt i den næste tøj & sko, men den er brændt. Og så vidt jeg ved har de ikke åbnet midlertidig eller ny butik endnu.

Anmeld

2. juni 2009

Anja

linemus skriver:

Vi har også tidligere købt undertøj i Tøj og sko /Bilka til 10 kr per del, men det ER altså bare langt fra lige så god kvalitet eller pasform som Name It. Jeg kan virkeligt anbefale at give lidt mere. Mener man kan få det til 4 -5 dele for 100 kr.

Som Marie skriver, så kan det hverken vaskes eller tumbles ud af facon og farver holder rigtigt godt.

Anmeld

2. juni 2009

linemus

Anja skriver:

Vi har også tidligere købt undertøj i Tøj og sko /Bilka til 10 kr per del, men det ER altså bare langt fra lige så god kvalitet eller pasform som Name It. Jeg kan virkeligt anbefale at give lidt mere. Mener man kan få det til 4 -5 dele for 100 kr.

Som Marie skriver, så kan det hverken vaskes eller tumbles ud af facon og farver holder rigtigt godt.

Jamen, det er jeg helt enig i  Men med det antal de kan forbruge af underbukser, når de smider bleen, så er det nu rart med et stort (blandet) lager

Anmeld

2. juni 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Jamen, det er jeg helt enig i  Men med det antal de kan forbruge af underbukser, når de smider bleen, så er det nu rart med et stort (blandet) lager

Og til lageret kan der fint høre aflagte drengeunderbukser! Det brugte Freja i hvertfald meget i starten af hendes blefriperiode. Arvegods, vel at mærke - ikke ny indkøbt .

Marie - har virkelig ikke tid til det her hygge-fnidder, must læse lektier!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.