Body vs. undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Tynen

Hvor længe vil I blive ved med at bruge bodyer?

Stella har taget et ordentlig ryk og kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal give den gas i bodyer eller om man skal begrænse sig lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Astrid P

Smilsen er ved at være vokset ud af dem vi har i str. 24 mdr/92, og det er ikke alle mærker der laver dem større... Så jeg overvejer også om det er ved at være tid til undertøj. Det duer jo ikke at de er for små i størrelsen, så bliver bevægelsesfriheden temmelig indskrænket.

Så jeg tror ikke at jeg kommer til at købe flere bodyer egentlig... Uhh, så er man ved at have store unger, hvad?

Anmeld

2. juni 2009

Siber

jeg tænker at jeg ikke køber flere body'er. Vi er begyndt at bruge undertøj, det er også lidt nemmere når hun vil sidde på potte, og her til sommer er det dejligt med to-delt

Knus Siber

Anmeld

2. juni 2009

Louise mortil4

vi er helt ovre i undertøj, det er meget nemmere nu hvor de vil sidde på potten.  så slipper jeg også for at irritere mig over at deres DPer ikke lukker bodyen forneden når de har varet på potten, for er denikke lukket, holder det gode ved en body jo lige som op.

Anmeld

2. juni 2009

Anja

Vi skiftede til undertøj da vi skulle købe str 92, tror det var før jul.

Til drenge kan jeg i al fald anbefale at købe det i Name It, det er god kvalitet og koster ikke vildt meget.

Anmeld

2. juni 2009

Chris H

Tror vi går over til undertøj når størrelse 92 bliver for lille. Er der nogen der har set dem body'er størrer end 92? Jeg synes ikke jeg kan finde dem nogen steder...

Anmeld

2. juni 2009

Louise mortil4

Chris H skriver:

Tror vi går over til undertøj når størrelse 92 bliver for lille. Er der nogen der har set dem body'er størrer end 92? Jeg synes ikke jeg kan finde dem nogen steder...

de kan fåes nogen steder, tror det er i kvikly eller bilka jeg har set dem, men er ikke sikker.

Anmeld

2. juni 2009

bette

når de bodyer mikkel har i str. 86 holder op med at kunne passe ham så er det over til undertøj.. men han har begge dele lige nu... og vi skifter mellem body og alm undertøj..
men synes da det er lige så nemt med undertøj

Anmeld

2. juni 2009

Nadi

Jeg tror at vi stopper med at købe bodyer -med mindre der liiige er et godt tilbud   og ellers når der skal nyt til så bliver det todelt.

Anmeld

2. juni 2009

Mikkelmusen

Jeg køber ikke flere bodyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.