Lillemandens hikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Min datter hikkede når jeg skulle sove 

Åh ja - "lige før man falder i søvn" hikken. Den kender junior også. Især hvis jeg ligger mig på højre side hvor han også ligger. Så er det hikken og masen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

Min lille fyr i maven hikker også rigtig meget - gerne flere gange hver dag meget mere end Viktor gjorde faktisk... Han hikkede kun engang imellem..  

men jeg synes det er rigtig hyggeligt og sjovt kan nogle gange komme helt til at grine over ham, fordi jeg forestiller mig hvordan han ligger og hopper af hikke derinde 

Ja det kan give søde sjove billeder i hovedet

Anmeld

5. november 2012

Kamulla

Miss BananaHammock skriver:

Led klik? Den tror jeg endnu ikke jeg har oplevet.

ja... det klikkede i maven når han roterede.. sådan et høj klik som en elastik der sprang

Anmeld

5. november 2012

LMX

Tænk sig.. Jeg har ingen fornemmelse af om det er hikke eller hvad det er.. Det har jeg ikke haft i nogen af mine graviditeter

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

LMX skriver:

Tænk sig.. Jeg har ingen fornemmelse af om det er hikke eller hvad det er.. Det har jeg ikke haft i nogen af mine graviditeter

Jeg går ud fra at det er hikke da det er en konstant bevægelse ligesom når jeg selv hikker - men det er selvfølgelig aldrig til at vide om han bare er i gang med at øve karatespark i rytme!

Anmeld

5. november 2012

LMX

Jeg går ud fra at det er hikke da det er en konstant bevægelse ligesom når jeg selv hikker - men det er selvfølgelig aldrig til at vide om han bare er i gang med at øve karatespark i rytme!

Hahaha..

Anmeld

5. november 2012

SussieThyssen

Er der andre end mig der oplever at bettemus hikker mange mange gange i løbet af en dag?

Jeg synes han hikker mere end hans sparker!

Og hikke tæller vel også som den daglige bevægelse man SKAL mærke ikke?

Mine 3 unger hikkede også meget, men ISÆR den mellemste. Det var helt vildt med hende. Og hun hikker stadig som en gal, selvom hun snart er 22 år.
Når hun er sulten, mæt, tørstig, fryser, er træt eller bare fordi...

Og jo, selvfølgelig tæller det at hikke. Hvis ikke besen var kvik og frisk, ville den jo heller ikke hikke 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.