Lillemandens hikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.754 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Miss BananaHammock

Er der andre end mig der oplever at bettemus hikker mange mange gange i løbet af en dag?

Jeg synes han hikker mere end hans sparker!

Og hikke tæller vel også som den daglige bevægelse man SKAL mærke ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

HeidiØ

Miss BananaHammock skriver:

Er der andre end mig der oplever at bettemus hikker mange mange gange i løbet af en dag?

Åh DEN følelse husker jeg William hikkede en del i min mave i sidste trimester!

Og jo, det er jo osse at mærke liv, det vil jeg da mene

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

HeidiØ skriver:

Åh DEN følelse husker jeg William hikkede en del i min mave i sidste trimester!

Og jo, det er jo osse at mærke liv, det vil jeg da mene

Det er vildt sjovt - den der konstante prikken. Og man kan bare forestille sig den bette trold der ligger og hopper inde i maven

Anmeld

5. november 2012

HeidiØ

Det er vildt sjovt - den der konstante prikken. Og man kan bare forestille sig den bette trold der ligger og hopper inde i maven

LIGE netop! Hihi!

Anmeld

5. november 2012

Annette A

Åh ja nogen gange bliver man helt bekymret for al den hikke de kan få og andre dage er det bare et par gange. Sådan oplevede jeg det også i forrige graviditet samt denne og ja det er utroligt så meget de kan hikke og hvor længe. De der bump føles også bare sjovt og nogen gange virker det som om baby bliver irreteret over det og sparker ekstra hårdt.

Anmeld

5. november 2012

2babygirls

Med vores store pige hikkede hun også konstant, og det fortsætte de første par måneder efter fødslen.

Nogle gange fik jeg helt ondt af den stakkels mave ikke kunne få fred for alle de hop.

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

Kellie skriver:

Åh ja nogen gange bliver man helt bekymret for al den hikke de kan få og andre dage er det bare et par gange. Sådan oplevede jeg det også i forrige graviditet samt denne og ja det er utroligt så meget de kan hikke og hvor længe. De der bump føles også bare sjovt og nogen gange virker det som om baby bliver irreteret over det og sparker ekstra hårdt.

Er heldigvis stadig blevet sparet for de værste spark! Men man kan mærke at han mosler - og maser så han kan ligge helt rigtigt!

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

Baby2påvej skriver:

Med vores store pige hikkede hun også konstant, og det fortsætte de første par måneder efter fødslen.

Nogle gange fik jeg helt ondt af den stakkels mave ikke kunne få fred for alle de hop.

hehe lige præcis!

Anmeld

5. november 2012

Nessie

Daniel hikkede minimum 6 gange om dagen

Jeg talte det med som daglig bevægelse. De dage han var helt stille, hikkede han stadig lystigt, og så vidste jeg at han bare var træt den dag

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Daniel hikkede minimum 6 gange om dagen

Jeg talte det med som daglig bevægelse. De dage han var helt stille, hikkede han stadig lystigt, og så vidste jeg at han bare var træt den dag

Ja det har også lov til at være trætte en gang imellem! Det skal jeg huske som en god tommelfingerregl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.