Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Ja det har også lov til at være trætte en gang imellem! Det skal jeg huske som en god tommelfingerregl!
Ja det har også lov til at være trætte en gang imellem! Det skal jeg huske som en god tommelfingerregl!
Daniel havde et meget fast mønster til sidst.Festede en hel (laaaang) dag, og var så stille i 2 dage, men så havde jeg jo hikkeriet til at fortælle mig at han var ok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da min prins lå i maven, hikkede han også helt vildt! Mange gange dagligt! Og jo, jeg vil da mene det bestemt hører under det daglige liv man skal mærke.
Nessie skriver: Daniel havde et meget fast mønster til sidst.Festede en hel (laaaang) dag, og var så stille i 2 dage, men så havde jeg jo hikkeriet til at fortælle mig at han var ok
Guldimaven skriver: Da min prins lå i maven, hikkede han også helt vildt! Mange gange dagligt! Og jo, jeg vil da mene det bestemt hører under det daglige liv man skal mærke.
Tror Noah havde kronisk hikke i min mave.. hehe... det var hele tiden og i lang tid.. og nogle gange klikkede hans led.. det lød klamt må jeg indrømme
Miss BananaHammock skriver: Kan lige forestille mig den bette fyr feste og danse en hel dag
Kan lige forestille mig den bette fyr feste og danse en hel dag
Det var faktisk ret hårdt Moren var helt udmattet om aftenen, og øm i maveskindet
Nessie skriver: Det var faktisk ret hårdt Moren var helt udmattet om aftenen, og øm i maveskindet
Min datter hikkede når jeg skulle sove
Miss BananaHammock skriver: Er der andre end mig der oplever at bettemus hikker mange mange gange i løbet af en dag? Jeg synes han hikker mere end hans sparker! Og hikke tæller vel også som den daglige bevægelse man SKAL mærke ikke?
Er der andre end mig der oplever at bettemus hikker mange mange gange i løbet af en dag? Jeg synes han hikker mere end hans sparker! Og hikke tæller vel også som den daglige bevægelse man SKAL mærke ikke?
Min lille fyr i maven hikker også rigtig meget - gerne flere gange hver dag meget mere end Viktor gjorde faktisk... Han hikkede kun engang imellem..
men jeg synes det er rigtig hyggeligt og sjovt kan nogle gange komme helt til at grine over ham, fordi jeg forestiller mig hvordan han ligger og hopper af hikke derinde
Kamulla skriver: Tror Noah havde kronisk hikke i min mave.. hehe... det var hele tiden og i lang tid.. og nogle gange klikkede hans led.. det lød klamt må jeg indrømme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128