Jeg magter ikke at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

henh01

Elin_Maria skriver:

Jeg er ergoterapeut studerende og har lige slæbt mig igennem 10 ugers praktik. Tror også det er derfor det rammer mig nu hvor jeg har en uges ferie og lige kan nå at trække vejret. Det har virkelig været en kamp at bestå den praktik og når jeg er kommet hjem er jeg faldet i søvn på sofaen med det samme, så mit liv har været på standby under hele graviditeten. Er spændt på hvordan jeg klarer skolen nu. Håber det bliver lidt lettere.

at gå i skole er i hvert fald mere tåleligt end at være i praktik - sådan rent fysisk. Håber du kommer igennem så meget som muligt af din uddannelse Og god bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Miss BananaHammock

Elin_Maria skriver:

Det var lige det jeg havde brug for at høre! Et lille håb om at det er berettiget at jeg har det så elendigt nu og at det måske bliver bedre resten af tiden. For lige nu er det jo den mentale træthed der slår mig ud.

Jeg tror den mentaletræthed også tit er et resultat af alle de overvejelser der kommer i forbindelse med at man bliver gravid. Man begynder pludselig at tænke og frygte og glæde sig på et helt andet niveau!

Anmeld

5. november 2012

Elin_Maria

henh01 skriver:

at gå i skole er i hvert fald mere tåleligt end at være i praktik - sådan rent fysisk. Håber du kommer igennem så meget som muligt af din uddannelse Og god bedring

Håber jeg også Og så er der lige det med at være konstant nærværende og lyttende og forstående og motiverende, når man bare har lyst til at være i fred og sove. Puuuuha. Så glæder jeg mig til at sidde og glo ind i en tavle.

Anmeld

5. november 2012

baby012

Elin_Maria skriver: