Ej nej nej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

pastry26

Hejsa.

Øv med karsprængninger. Jeg havde selv et par store nogle på benene, efter mit arbejde som stewardesse. Jeg fik dem fjernet vhj. sceloresering, en behandling hvor man med en tynd nål, sprøjter et stof ind, som lukker karrene og derved ophører det grimme blå mærke. Det tager lidt tid og koster ca 1000-1500 pr gang. 

Idag er de helt væk, dog med undtagelser af nogle små fine nogle, men det er fordi min hud er så fin. Og dem kan man faktisk ikke se, så de generer mig ikke. Så jeg vil sige pyt med det, det er noget der nemt kan ordnes!

Bare lige et råd: Få det gjort om vinteren, da man ikke må få sol på benene efter behandlingerne og der skal gå mindst en mdr imellem. Dine ben ligner noget der er løgn lige efter, men det går over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

lenemor77

Lullaby skriver:

Ved I hvad jeg opdagede igår?

Karsprægninger på mit ben. Ej for pokker. Mit selvværd er da lige dumpet helt ned i kulkælderen. Jeg har altid haft flotte ben men nu har jeg en grim lilla plamage på læggen  

Ha ha ha. Forstår det sgu heller ikke. Pludselig - hen over natten - er der nogen der har givet mig blå mærker og pølse fingre og tæer... Hvad skete der så lige???? Vil egentlig gerne have min gamle krop tilbage igen... Men må lige vente lidt.

Anmeld

6. november 2012

MorDk

jeg havde slemme sprægninger i knæhaserne... men de forsvandt efter fødslen... (der gik nogle uger) MAN kan næææææsten ik se det mere...

Jeg er mere ked af min mave den er virkelig bleve grim SUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.