Ej nej nej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Camilla30

Øv det har jeg også! En stor en på det ene underben og er virkelig træt af det Min jordemoder sagde, at de kvinder, som har blodsprængninger ikke får åreknuder og at det både helbredsmæssigt og kosmetisk er bedre at få blodsprængninger end åreknuder - ved ikke om jeg synes, det er nogen trøst, for jeg ville jo helst have undgået begge dele Anlæg for blodsprængninger er genetisk bestemt så risikoen er der, hvis ens mor, moster og/eller mormor har det - uanset hvor meget motion man dyrker. Det er det sammen med strækmærker; lige nu glæder jeg mig blot over, at jeg indtil videre () er gået udenom dem.. så må de her 'mormor-ben' få en gang laserbehandling engang når graviditeten er overstået. MEN har dog også både hørt og set at blodsprængningerne kan aftage af sig selv igen efter fødslen! Det håber jeg virkelig meget på

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Merii

Jeg er kun 21 og har fået både karsprængninger og åreknuder på mit venstre ben, så kan godt forstå dig. Det er så i forbindelse med mit graviditet som fortsætter stadigvæk, jeg håber ikke at få flere inden jeg føder 40+6

Anmeld

5. november 2012

Lenea

Jeg har både åreknuder og blodsprængninger. Det er primært på mit ene ben. Jeg har haft det siden uge 25. Jeg har invisteret i graviditetsstøttestrømper. Dette kan bidrage til at reducere yderligere "skade", og jeg har heller ikke fået så meget mere end det jeg opdagede dengang + har heller ikke væske i benene (endnu )

Anmeld

5. november 2012

Lullaby

Camilla30 skriver:

Øv det har jeg også! En stor en på det ene underben og er virkelig træt af det Min jordemoder sagde, at de kvinder, som har blodsprængninger ikke får åreknuder og at det både helbredsmæssigt og kosmetisk er bedre at få blodsprængninger end åreknuder - ved ikke om jeg synes, det er nogen trøst, for jeg ville jo helst have undgået begge dele Anlæg for blodsprængninger er genetisk bestemt så risikoen er der, hvis ens mor, moster og/eller mormor har det - uanset hvor meget motion man dyrker. Det er det sammen med strækmærker; lige nu glæder jeg mig blot over, at jeg indtil videre () er gået udenom dem.. så må de her 'mormor-ben' få en gang laserbehandling engang når graviditeten er overstået. MEN har dog også både hørt og set at blodsprængningerne kan aftage af sig selv igen efter fødslen! Det håber jeg virkelig meget på

Hilsner fra Camilla.

Min mor og mormor har begge åresprægninger så vidste godt, at jeg ikke ville slippe udenom. Synes bare ikke om, at jeg i en alder af 30 render rundt med mormor-ben. Heldigvis er strækmærker ikke noget som vi lider af så det er da altid noget. Jeg håber bare at jeg kan modvirke dem lidt ved at tage støttestrømper på (er købt via ebay idag) og så må jeg se om det ikke forsvinder efter min graviditet. Synes godt nok at det er træls og jeg ærgrer mig virkelig over det.

Anmeld

5. november 2012

Lullaby

Lenea skriver:

Jeg har både åreknuder og blodsprængninger. Det er primært på mit ene ben. Jeg har haft det siden uge 25. Jeg har invisteret i graviditetsstøttestrømper. Dette kan bidrage til at reducere yderligere "skade", og jeg har heller ikke fået så meget mere end det jeg opdagede dengang + har heller ikke væske i benene (endnu )

Jeg har bestilt via ebay idag så de kommer forhåbentlig i denne uge. Min mand var ved at dø da han hørte at jeg skulle have støttestrømper men han kan også godt se min selvtillid lider et kraftigt knæk hvis der kommer flere. Så må han lige bære over med at jeg er øm at se på de næste 7 uger

Anmeld

5. november 2012

Lullaby

Merii skriver:

Jeg er kun 21 og har fået både karsprængninger og åreknuder på mit venstre ben, så kan godt forstå dig. Det er så i forbindelse med mit graviditet som fortsætter stadigvæk, jeg håber ikke at få flere inden jeg føder 40+6

Øv.

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

åh, øv Jeg kan godt forestille mig hvor svært det må være, tror jeg. Kan du ikke, med lidt god vilje, få sparet pengene sammen til behandling? Eventuelt ønske dig dem i julegave og fødselsdagsgave Alternativt, men det er da en start!

Anmeld

5. november 2012

Lullaby

Dinna88 skriver:

åh, øv Jeg kan godt forestille mig hvor svært det må være, tror jeg. Kan du ikke, med lidt god vilje, få sparet pengene sammen til behandling? Eventuelt ønske dig dem i julegave og fødselsdagsgave Alternativt, men det er da en start!

Min mand har sagt, at vi nok skal finde pengene hvis det er de ikke går væk efter graviditeten. Om han så skal sælge ham selv  

Anmeld

5. november 2012

Lullaby

Så var jeg i den lokale genbrugs og fandt søreme en pakke ubrugt støttestrømper til en 5er så nu er jeg iklædt kridhvide lårstrømper under mine bukser. Min mand så meget skeptisk på mig og mener bestemt at jeg ligner min mormor

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Lullaby skriver:

Min mand har sagt, at vi nok skal finde pengene hvis det er de ikke går væk efter graviditeten. Om han så skal sælge ham selv  

Haha, så må du jo se hvor meget han er værd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.