Ej nej nej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Lullaby

Ved I hvad jeg opdagede igår?

Karsprægninger på mit ben. Ej for pokker. Mit selvværd er da lige dumpet helt ned i kulkælderen. Jeg har altid haft flotte ben men nu har jeg en grim lilla plamage på læggen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

mor2100kbh

Lullaby skriver:

Karsprægninger på mit ben. Ej for pokker. Mit selvværd er da lige dumpet helt ned i kulkælderen. Jeg har altid haft flotte ben men nu har jeg en grim lilla plamage på læggen  

Er der ikke noget med de kan fjernes?

Anmeld

4. november 2012

mortilnoahogmelina

DEt skal du ikke være ked af . Det har jeg os på størrelse med meget stort ..
De kan fjernes nogen forsvinder os selv efter fødslen fik jeg af vide ..

Men jeg kender følelsen du har lige nu . Jeg selv er mega ked af min ..

Anmeld

4. november 2012

Steinbrenner

Åhh ha dem kender jeg godt, jeg har dem også på mine kinder

og min ben og lår ligner mine mormors.... Øv det er simpelthen så mega grimt!!!

Anmeld

4. november 2012

Lullaby

mor2100kbh skriver:

Er der ikke noget med de kan fjernes?

Jo men det er kosmetisk så det skal jeg selv betale og på benene koster det imellem 800-1000 kr pr gang og det kræver oftest 3 gange for at de forsvinder. Har undersøgt det

Anmeld

4. november 2012

Lullaby

Steinbrenner skriver:

Åhh ha dem kender jeg godt, jeg har dem også på mine kinder

og min ben og lår ligner mine mormors.... Øv det er simpelthen så mega grimt!!!

Ej i ansigtet? Ej øv

Anmeld

4. november 2012

Lullaby

Mortil2tiloktober skriver:

DEt skal du ikke være ked af . Det har jeg os på størrelse med meget stort ..
De kan fjernes nogen forsvinder os selv efter fødslen fik jeg af vide ..

Men jeg kender følelsen du har lige nu . Jeg selv er mega ked af min ..

Jeg blev helt chokeret da jeg så den. Jeg er "kun" 30 så synes slet slet ikke at jeg er gammel nok til at få sådan noget  Både min mor og mormor har det i stor grad så det er noget der er i familien. Men troede bare slet ikke, at det kom nu, og ikke at det kom under graviditeten. Så nu er jeg i gang med vild ben-motion for at sørge for, at der ikke kommer flere

Anmeld

4. november 2012

Tona

Lullaby skriver:

I feel your pain!    Jeg er også blevet "pyntet"

Anmeld

4. november 2012

Steinbrenner

Lullaby skriver:

Jeg blev helt chokeret da jeg så den. Jeg er "kun" 30 så synes slet slet ikke at jeg er gammel nok til at få sådan noget  Både min mor og mormor har det i stor grad så det er noget der er i familien. Men troede bare slet ikke, at det kom nu, og ikke at det kom under graviditeten. Så nu er jeg i gang med vild ben-motion for at sørge for, at der ikke kommer flere

De første jeg fik nede ved anklerne og dem på mine kinder, fik jeg under min første graviditet og der var jeg kun 20

Nu er blevet jeg 29 og ja som sagt så ligner mine ben min mormors

Anmeld

4. november 2012

mortilnoahogmelina

Lullaby skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud .. jeg selv var kun 22 da mit kom . JEg blev så ked af det . Men ja desværre er det os i min familie ..

Jeg har stadig min her 5 dage efter fødslen jeg håber det forsvinder med kg som os gerne skulle forsvinde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.