Kellie skriver:
Ja jeg er interesseret i at høre om nogen herinde med penicillinallergi har oplevet at have blærebetændelse i 3. trimester og ikke kunne få antibiotika for det. Selv er jeg i slutningen af uge 32 og har bakterier i urinen og har haft svage symptomer på blærebetændelse, men lægen vil helst have jeg "drikker" det væk her i weekenden med masser af vand. Det prøver jeg selvfølgelig på og har gjort det siden jeg fik de svage symptomer og skal så op til lægen på mandag og have taget ny prøve. Men ja han siger at i 3. trimester er der ikke de store muligheder for at give noget virksomt udover pencillinpræparater og de andre typer af antiobiotika må han ikke give. Så vil bare høre om andre har oplevet noget tilsvarende, da det selvfølgelig bekymrer mig, hvis det nu udvikler sig til en reel blærebetændelse. Synes dog ikke jeg har nogen symptomer på det mere, men det kan jo være lumsk og anderledes under graviditet har jeg hørt..
Jeg ved ikke så meget om det ifm graviditet, men jeg føler med dig 
Jeg kom bare til at tænke på at det er bevist at tranebær hjælper på blærebetændelse og især er godt til at forebygge og tage det i opløbet, så hvis det var mig ville jeg drikke spandevis af tranebærsaft og almindeligt vand 
Anmeld