Blærebetændelse og penicillinallergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Annette A

Månsson skriver:

Jeg kan ikke tåle penicillin og jeg fik nogle sulfa præparater i stedet og det virkede fint

OK. På hvilket tidspunkt i din graviditet var det?

Ja vil nu heller ikke mene det skulle være umuligt, det er jo ikke ligefrem ualmindeligt at gravide får blærebetændelse også med penicillinallergi.

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

L&V

Kellie skriver:

OK. På hvilket tidspunkt i din graviditet var det?

Ja vil nu heller ikke mene det skulle være umuligt, det er jo ikke ligefrem ualmindeligt at gravide får blærebetændelse også med penicillinallergi.

Tak for svar

I uge 26 mener jeg.. Nej der er jo farligere med blærebetændelse end at få det væk

Anmeld

3. november 2012

Annette A

Månsson skriver:

I uge 26 mener jeg.. Nej der er jo farligere med blærebetændelse end at få det væk

Ja konsekvenserne af en evt ubehandlet blærebetændelse er da vist ikke ikke helt uvæsentlige, så føler mig da ikke helt tryg ved det, men gør alt hvad jeg kan for at rense ud og håber så, at den anden læge jeg skal op til på mandag måske har en anden tilgang til det, hvis det ikke er i bedring.

Anmeld

3. november 2012

L&V

Kellie skriver:

Ja konsekvenserne af en evt ubehandlet blærebetændelse er da vist ikke ikke helt uvæsentlige, så føler mig da ikke helt tryg ved det, men gør alt hvad jeg kan for at rense ud og håber så, at den anden læge jeg skal op til på mandag måske har en anden tilgang til det, hvis det ikke er i bedring.

Hvad med at prøve og ringe til fg og høre? Jeg fik så mange pluk veer af at ha blærebetændelse at jeg var ved at gå i fødsel og der er dælme da længe til mandag

Anmeld

3. november 2012

SussieThyssen

Kellie skriver:

Ok, tak for de mange gode råd, så vil jeg da finde kamilleteen frem, den plejer jo også at være super mod forkølelser, så hvorfor ik blærebetændelse. Det havde jeg bare slet ikke tænkt på og ja du har ret med tranebærsaften. Så vil fokusere mere på kamilleteen..

God bedring

Anmeld

3. november 2012

Annette A

Månsson skriver:

Hvad med at prøve og ringe til fg og høre? Jeg fik så mange pluk veer af at ha blærebetændelse at jeg var ved at gå i fødsel og der er dælme da længe til mandag

Ok ja havde også rigtig mange plukeveer torsdag og fredag, men de er heldigvis forsvundet igen i takt med at symptomerne på blærebetændelse også er forsvundet. Men det forklarer da hvorfor jeg har mærket en del til dem så. Hvis de begynder igen vil jeg selvfølgelig få fat på FG, det har du helt ret i. Tak for info.

Anmeld

3. november 2012

Annette A

SussieThyssen skriver:

God bedring

Takker

Anmeld

3. november 2012

L&V

Kellie skriver:

Ok ja havde også rigtig mange plukeveer torsdag og fredag, men de er heldigvis forsvundet igen i takt med at symptomerne på blærebetændelse også er forsvundet. Men det forklarer da hvorfor jeg har mærket en del til dem så. Hvis de begynder igen vil jeg selvfølgelig få fat på FG, det har du helt ret i. Tak for info.

Så lidt.. Yeps det er ret typisk at man får det

Anmeld

3. november 2012

roenlund

Jeg har pincillin allergi og havde blærebetændelse flere gange også i 3 trimester, hver gang var det et problen (måske fordi det hele tiden var skiftende personale der konstaterede det) at få noget for det, men hver gang endte de alligevel med at give mig medicinen selvom der står man ik må tage det sidst i 3 trimester...

Anmeld

3. november 2012

Happiness

Jeg fik blærebetændelse da jeg var 30+ mener jeg. Og også tidligere. Og jeg fik altså antibioticca. Det i uge 30+ var udskrevet af fødegangen / AOMA på Hvidovre. Så kan altså ikke forstå at du ikke kan få det  Mit satte gang i mange plukveer, og derfor fik jeg det.  

Jeg er også penicillin allergikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.