Kellie skriver:
Jo det har jeg godt hørt. Er det ikke noget med det skal være uden sukker for at have den rette effekt? Har dog købt noget i Aldi da det idag var det eneste jeg kunne få. Tænker det er bedre end ingenting og ja så ellers bare drikke godt igennem.
Det var godt nok mange gange du har haft blærebetændelse. Viste det sig på samme måde hver gang eller var det forskelligt? I min forrige graviditet oplevede jeg at få det en ekelt gang og der synes jeg dog symptomerne var ret klare og kunne ikke slippe af med det igen før jeg fik medicin. Det var dog i 16-17 uge og der kunne jeg godt få et peniccilinblandingspræparat, som virkede fint. Men det præparat siger lægen ikke må gives i 3 trimester.
Har du så kunne undgå medicinering nogen af gangene og bare få renset godt ud med væske?
Jo, det bedste vil være det uden sukker 
Uha jeg er opvokset med blærebetændelse igennem min barndom, så kender alle tegnene
Jeg var bl.a. indlagt på hospitalet som 10-årig i ca. 14 dage hvor jeg gik i skole i kælderen - jeg blev ved med at få det. Sidste gang jeg havde det var i slutningen af 2002 - indtil jeg blev gravid i 2010 
Jeg blev i de sidste par uger af min graviditet fulgt på Rigshospitalet, og det var meningen de ville gå i gang med at undersøge hvorfor jeg fik det så mange gange, men det blev aldrig til noget 
Som barn fik jeg besked på at jeg var født med 1½ nyre - men det viste sig ikke at passe med alle de scanninger jeg fik 
Anmeld