mor har altid ret ;) - update på kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Kay

FrkZier skriver:

JA DET ER SÅ

stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Merii

FrkZier skriver:

hehe ja -hans far er jo også lidt af en kæmpe (210cm) så tror allerede han er dømt til at blive en stor baby :p

Hold da op, så du får dig nogle store drenge omkring dig

Anmeld

3. november 2012

FrkZier

Kay skriver:

stort tillykke

Taaak

Anmeld

3. november 2012

FrkZier

Merii skriver:

Hold da op, så du får dig nogle store drenge omkring dig

haha ja - og er selv en lille lort

Anmeld

3. november 2012

Tullepoder

Tillykke med den smukke dreng i maven

Anmeld

3. november 2012

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

taak

han er faktisk ret tyk haha - han vejer 121 g, så han vejer 30 g 'for meget' i forhold til normalen for en dreng i uge 14+2 - han er en lille basse

Hehe ja, men når jeg tænker på at lillepigen vejer ml. 900-1000 g nu, så er han lille. men ja, ifølge vejledningen ligger han i den gode ende. Lillepigen vejede 103g 14+5 lige i underkanten.

Anmeld

3. november 2012

Troldemommi

wow sikken et fantastisk billede, og stort tillykke med den lille dreng du har i maven 

Anmeld

3. november 2012

lycly

Nååårh tillykke!!

Håber du har ret i, at mor altid har ret - jeg er nemig overbevist om at jeg også venter en dreng!

Anmeld

4. november 2012

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe ja, men når jeg tænker på at lillepigen vejer ml. 900-1000 g nu, så er han lille. men ja, ifølge vejledningen ligger han i den gode ende. Lillepigen vejede 103g 14+5 lige i underkanten.

hehe ja når man ser sådan på det er han lille men heldigvis har han massere tid til at vokse sig stor og stærk

åh hun var da en lille en

Anmeld

4. november 2012

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe ja når man ser sådan på det er han lille men heldigvis har han massere tid til at vokse sig stor og stærk

åh hun var da en lille en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.