Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: VI SKAL HAVE EN DRENG det var det jeg sagde hihi han vejer 121 g.
VI SKAL HAVE EN DRENG
det var det jeg sagde hihi
han vejer 121 g.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Iiih tillykke søde hvor dejligt!!!
Så holdt din mavefornemmelse stik og så skal vi jo ud og shoppe BLÅT og GRØNT om en uge!! Det har jeg jo masser af erfaring i..
Glæder mig til at se dig!!
Frejsmor skriver: Iiih tillykke søde hvor dejligt!!! Så holdt din mavefornemmelse stik og så skal vi jo ud og shoppe BLÅT og GRØNT om en uge!! Det har jeg jo masser af erfaring i.. Glæder mig til at se dig!!
hehe ja vi skal så meget
så kan du guide mig i det
Frøken J. skriver: YAaaaaaay!!! Flere drenge Tillykke!
YAaaaaaay!!! Flere drenge Tillykke!
JAA
taak og også tillykke med din dreng!
Miss Church skriver: STORT tillykke med jeres lille dreng
STORT tillykke med jeres lille dreng
iihj mange gange tak søde
Mor til Ida <3 skriver: Tillykke med bettemanden
Tillykke med bettemanden
taaak
henh01 skriver: Hvad er det for navne? Vi er helt blanke herhjemme - særligt med drengenavne. hahaha Da vi fik vores søn for 2 år siden, fandt vi først på hans navn da han blev født og vi fastlagde os først kort før dåben - indtil da var han "lillemanden"Denne gang håber jeg at være lidt mere forberedt Men tror nu vi skal have en pige og det ville gøre navnedebatten noget nemmere.
Hvad er det for navne? Vi er helt blanke herhjemme - særligt med drengenavne. hahaha Da vi fik vores søn for 2 år siden, fandt vi først på hans navn da han blev født og vi fastlagde os først kort før dåben - indtil da var han "lillemanden"Denne gang håber jeg at være lidt mere forberedt Men tror nu vi skal have en pige og det ville gøre navnedebatten noget nemmere.
vi har primært været inde over de gamle danske navne som, Valdemar, Bertil, Marius og silas (og Isaak selvom det ikke er gammel dansk)
Snehund skriver: Wiiiiii Stort tillykke! Fint, fint billede
Wiiiiii
Stort tillykke! Fint, fint billede
taaaak
AnnaKJ skriver: Stort tillykke med din lille baby-dreng Og ja - kan klart nikke genkendende til at mor altid har ret Manden herhjemme var også sikker på at vi skulle have en dreng, men jeg holdt fast i en pige - og det blev sørme en lille Carolina
Stort tillykke med din lille baby-dreng Og ja - kan klart nikke genkendende til at mor altid har ret Manden herhjemme var også sikker på at vi skulle have en dreng, men jeg holdt fast i en pige - og det blev sørme en lille Carolina
tak
hihi ja vi ved bare bedst ik
Faith skriver: Ih hvor skønt! Stort tillykke! Drenge er dejlige
Ih hvor skønt! Stort tillykke!
Drenge er dejlige
er også bare så glad for en lille dreng - var nok blevet ligeså glad hvis det var en pige, men lige nu efter det er blevet fast følels det HELT perfekt med en lille supermand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128