mor har altid ret ;) - update på kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Kan jeg skisme godt forstå.. Ih hvor er det spændende.. Så ska han bare ha et navn den kære gut

hehe ja det skal han jo, vi har snakket lidt om nogen stykker, men tror ikke vi helt kan beslutte os før han kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

L&V

FrkZier skriver:

hehe ja det skal han jo, vi har snakket lidt om nogen stykker, men tror ikke vi helt kan beslutte os før han kommer ud

Ihhh det er bare så hyggeligt sådan noget.. Vi har hvis stadig vores liste fra vi fik laura så mon ikke den bliver hevet frem til den tid

Anmeld

2. november 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Ihhh det er bare så hyggeligt sådan noget.. Vi har hvis stadig vores liste fra vi fik laura så mon ikke den bliver hevet frem til den tid

vi har også en laaaaang liste fra sidst - men jeg har 2 navne jeg er lidt sat fast på, så mon ikke det bliver en af dem? :p

Anmeld

2. november 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

VI SKAL HAVE EN DRENG

det var det jeg sagde hihi

han vejer 121 g.

STORT tillykke med jeres lille dreng  

Anmeld

2. november 2012

Snehund

Wiiiiii

Stort tillykke! Fint, fint billede

Anmeld

2. november 2012

henh01

Stort tillykke HVor er det dejligt.

Anmeld

2. november 2012

henh01

FrkZier skriver:

vi har også en laaaaang liste fra sidst - men jeg har 2 navne jeg er lidt sat fast på, så mon ikke det bliver en af dem? :p

Hvad er det for navne? Vi er helt blanke herhjemme - særligt med drengenavne. hahaha Da vi fik vores søn for 2 år siden, fandt vi først på hans navn da han blev født og vi fastlagde os først kort før dåben - indtil da var han "lillemanden"

Denne gang håber jeg at være lidt mere forberedt Men tror nu vi skal have en pige og det ville gøre navnedebatten noget nemmere.

Anmeld

2. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke med bettemanden

Anmeld

2. november 2012

Faith

Ih hvor skønt! Stort tillykke!

Drenge er dejlige

Anmeld

2. november 2012

AnnaK89

Stort tillykke med din lille baby-dreng

Og ja - kan klart nikke genkendende til at mor altid har ret
Manden herhjemme var også sikker på at vi skulle have en dreng, men jeg holdt fast i en pige - og det blev sørme en lille Carolina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.