Bækkenløsning gives væk! 0,- kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Heh ja laad os det .. 

Puha krykker ligefrem? håber virkelig det kommer til at hjælpe dig.. Selvom det godt kan være ret så træls.. Ja vi smiler heh

Tjaa nu må vi se, vil gerne have dem, bare for en sikkerheds skyld, man kan jo altid lade være med at bruge dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

SussieThyssen

Louise17 skriver:

ADVARSEL TOTAL BROK/SELV MEDLIDENHEDS INDLÆG!

Puha jeg kan simpelthen ikke holde det ud.

Har grædt det meste af morgenen, og lagt/stået/sat på skift.. Intet hjælper.. 

Message, og støttebælte gør bare alt værre. Føler der bliver stukket knive ind til lænden/symfysen konstant..

Hvorfor skal det være så svært, og gøre så ondt.. 

Nogle gode råd piger? 

Og happy J-dag! Kunne godt bruge et par bajer til at dumle smerten (ej sorry det må jeg ikke sige heh) 

Hvis du har mulighed for det, så kan du tage i varmtvandsbassin i en svømmehal..det hjælper rigtigt godt.
Og så kan du drikke en varm kop kamillete (du må gerne blande med almindelig te, hvis du ikke er vild med smagen, eller tilsætte citron) Kamille har den egenskab at den virker let smertestillende og muskelafslappende.
Derefter lægger du dig på siden, med en pude mellem benene, sådan at dit øverste ben ligger i vandret position, så det ikke ligger skråt ned mod det underste, og prøver at slappe godt af. Og snak så med lægen om et eller andet smertestillende på mandag, som gravide må få, for ingen er tjent med at gå rundt og have ondt på den måde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Tjaa nu må vi se, vil gerne have dem, bare for en sikkerheds skyld, man kan jo altid lade være med at bruge dem

Netop, det er jo rart at have ved hånden 

Anmeld

2. november 2012

Helloo

SussieThyssen skriver:

Hvis du har mulighed for det, så kan du tage i varmtvandsbassin i en svømmehal..det hjælper rigtigt godt.
Og så kan du drikke en varm kop kamillete (du må gerne blande med almindelig te, hvis du ikke er vild med smagen, eller tilsætte citron) Kamille har den egenskab at den virker let smertestillende og muskelafslappende.
Derefter lægger du dig på siden, med en pude mellem benene, sådan at dit øverste ben ligger i vandret position, så det ikke ligger skråt ned mod det underste, og prøver at slappe godt af. Og snak så med lægen om et eller andet smertestillende på mandag, som gravide må få, for ingen er tjent med at gå rundt og have ondt på den måde.

Kærligst
Sussie

Tak for svaret. Vil helt klart lige prøve det med teen, skal heldigvis ind i svømmehallen søndag, så håber virkelig det kommer til at hjælpe. Bare lidt ville gøre mig lykkelig.. Vil prøve at snakke med lægen, er godt nok spændt.. 

Kram

Anmeld

2. november 2012

dukke

Louise17 skriver:

ADVARSEL TOTAL BROK/SELV MEDLIDENHEDS INDLÆG!

Puha jeg kan simpelthen ikke holde det ud.

Har grædt det meste af morgenen, og lagt/stået/sat på skift.. Intet hjælper.. 

Message, og støttebælte gør bare alt værre. Føler der bliver stukket knive ind til lænden/symfysen konstant..

Hvorfor skal det være så svært, og gøre så ondt.. 

Nogle gode råd piger? 

Og happy J-dag! Kunne godt bruge et par bajer til at dumle smerten (ej sorry det må jeg ikke sige heh) 

du får lige  af mig. jeg er selv sygmeldt til barsel har haft bækkenløsning  siden uge 11 og er 23+1.

Anmeld

2. november 2012

Helloo

dukke skriver:

du får lige  af mig. jeg er selv sygmeldt til barsel har haft bækkenløsning  siden uge 11 og er 23+1.

Puha det var tidligt det kom. Du får lige en stor kram tilbage

Anmeld

2. november 2012

dukke

Louise17 skriver:

Puha det var tidligt det kom. Du får lige en stor kram tilbage

Tak ja det var tidligt og jeg må ikke gå til fys da jeg oven i har en smader dårlig ryg.

Et godt råd få dig et bækken støtte/bælte det har jeg og det hjælper mig meget og så husk at støvsuge og vaske gulv og bære på tunge ting må du lade manden om at gøre slap så meget af du kan.

Anmeld

2. november 2012

Helloo

dukke skriver:

Tak ja det var tidligt og jeg må ikke gå til fys da jeg oven i har en smader dårlig ryg.

Et godt råd få dig et bækken støtte/bælte det har jeg og det hjælper mig meget og så husk at støvsuge og vaske gulv og bære på tunge ting må du lade manden om at gøre slap så meget af du kan.

Ja heldigvis har manden været utrolig god til at hjælpe. Han er guld værd, især med message  Har lånt et bælte ved fyssen, men føler bare mit bækken bliver presset sammen, også bliver det værre.

Anmeld

2. november 2012

dukke

Louise17 skriver:

Ja heldigvis har manden været utrolig god til at hjælpe. Han er guld værd, især med message  Har lånt et bælte ved fyssen, men føler bare mit bækken bliver presset sammen, også bliver det værre.

Det dejligt han hjælper

Hmm altså det skal jo stremme lidt op på det med lyder ikke rart hvis det gør ondt. Hvad med at tag nogle ture i svømmehallen

Anmeld

2. november 2012

Helloo

dukke skriver:

Det dejligt han hjælper

Hmm altså det skal jo stremme lidt op på det med lyder ikke rart hvis det gør ondt. Hvad med at tag nogle ture i svømmehallen

Nej det pænt ubehageligt, og hvis jeg strammer den mere, så går det direkte i lårene 

Har ikke prøvet svømmehallen, men skal afsted søndag. Glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.