Bækkenløsning gives væk! 0,- kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Helloo

ADVARSEL TOTAL BROK/SELV MEDLIDENHEDS INDLÆG!

Puha jeg kan simpelthen ikke holde det ud.

Har grædt det meste af morgenen, og lagt/stået/sat på skift.. Intet hjælper.. 

Message, og støttebælte gør bare alt værre. Føler der bliver stukket knive ind til lænden/symfysen konstant..

Hvorfor skal det være så svært, og gøre så ondt.. 

Nogle gode råd piger? 

Og happy J-dag! Kunne godt bruge et par bajer til at dumle smerten (ej sorry det må jeg ikke sige heh) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

M&N

Louise17 skriver:

ADVARSEL TOTAL BROK/SELV MEDLIDENHEDS INDLÆG!

Puha jeg kan simpelthen ikke holde det ud.

Har grædt det meste af morgenen, og lagt/stået/sat på skift.. Intet hjælper.. 

Message, og støttebælte gør bare alt værre. Føler der bliver stukket knive ind til lænden/symfysen konstant..

Hvorfor skal det være så svært, og gøre så ondt.. 

Nogle gode råd piger? 

Og happy J-dag! Kunne godt bruge et par bajer til at dumle smerten (ej sorry det må jeg ikke sige heh) 

Har ikke selv bækkenløsning.. Men får bare helt ondt af dig ved at læse dit indlæg. Stakkels dig altså! Er selv glad for jeg er skånet med bækkenløsning, men man ved jo aldrig ... 

God bedring til dig, håber snart du finder en stilling som er mest behagelig 

Anmeld

2. november 2012

SaNiNa

Vil bestemt ikke købe din bækkenløsning da jeg har nok i min egen og nu det altså over 1 år siden jeg fødte.

Mit råd er en varm pude og en pude mellem benene når du ligger ned og så et glidestykke til når du skal vende og sidde dig op det var guld for mig.

Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

2. november 2012

Helloo

SaNiNa skriver:

Vil bestemt ikke købe din bækkenløsning da jeg har nok i min egen og nu det altså over 1 år siden jeg fødte.

Mit råd er en varm pude og en pude mellem benene når du ligger ned og så et glidestykke til når du skal vende og sidde dig op det var guld for mig.

Hvor langt er du henne nu?

Årh altså. Også brokker jeg mig. Stakkels dig. Du får lige et stort 

Super tak for rådene, tror jeg vil ud og købe sådan noget silke-lagn agtig. Jeg er 27+1 idag..

Anmeld

2. november 2012

Helloo

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ikke selv bækkenløsning.. Men får bare helt ondt af dig ved at læse dit indlæg. Stakkels dig altså! Er selv glad for jeg er skånet med bækkenløsning, men man ved jo aldrig ... 

God bedring til dig, håber snart du finder en stilling som er mest behagelig 

Puha ja du heldig. Det her er seriøst et helvede.. Tak for svaret, du fået liige et stort  tilbage

Anmeld

2. november 2012

SaNiNa

Louise17 skriver:

Årh altså. Også brokker jeg mig. Stakkels dig. Du får lige et stort 

Super tak for rådene, tror jeg vil ud og købe sådan noget silke-lagn agtig. Jeg er 27+1 idag..

Tak, jeg har lært at leve med det og ved hvornår jeg skal stoppe, det går hendigvis den rigtige vej men kan ikke køre vil i flere timer eller går lange ture.

Tror faktisk du i stof og stil kan købe det rigtige glide stof eller hvad det nu hedder.

uuuh så har du jo et godt stykke vej igen, er du sygmeldt så?

Anmeld

2. november 2012

Helloo

SaNiNa skriver:

Tak, jeg har lært at leve med det og ved hvornår jeg skal stoppe, det går hendigvis den rigtige vej men kan ikke køre vil i flere timer eller går lange ture.

Tror faktisk du i stof og stil kan købe det rigtige glide stof eller hvad det nu hedder.

Min fysse har rådet mig til fuldtidssygemelding, og skal til læge tirsdag for at se om hun ikke godt vil fuldtidssygemelde mig.. 

Tiden går bare så langsom i øjeblikket...

Anmeld

2. november 2012

Helloo

SaNiNa skriver:

Min fysse har rådet mig til fuldtidssygemelding, og skal til læge tirsdag for at se om hun ikke godt vil fuldtidssygemelde mig.. 

Anmeld

2. november 2012

Helloo

SaNiNa skriver:

Anmeld

2. november 2012

Nessie

Det er bestemt ikke rart at have det sådan, så det er bare om at passe så godt som muligt på sig selv.

Du kan prøve med akupunktur, det kan være det kan tage det værste af smerterne.

På vores sygehus kan man som gravid få behandlinger gratis, men ellers findes der jo masser af dygtige akupunktører derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.