Bækkenløsning gives væk! 0,- kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

ADVARSEL TOTAL BROK/SELV MEDLIDENHEDS INDLÆG!

Puha jeg kan simpelthen ikke holde det ud.

Har grædt det meste af morgenen, og lagt/stået/sat på skift.. Intet hjælper.. 

Message, og støttebælte gør bare alt værre. Føler der bliver stukket knive ind til lænden/symfysen konstant..

Hvorfor skal det være så svært, og gøre så ondt.. 

Nogle gode råd piger? 

Og happy J-dag! Kunne godt bruge et par bajer til at dumle smerten (ej sorry det må jeg ikke sige heh) 

Lad os tude sammen os to... Hehe....

Det er så nederen at have bækkenløsning!!! Og især det i skambenet vil jeg sige!!!

MEN i dag ringede fys til mig og jeg skal derind på torsdag og have hjælpemidler... Hehe og krykker, hold nu kæft jeg føler mig ynkelig altså... Men vi bliver jo nødt til at tage det hele lidt med et smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Tona

Louise17 skriver:

ADVARSEL TOTAL BROK/SELV MEDLIDENHEDS INDLÆG!

Puha jeg kan simpelthen ikke holde det ud.

Har grædt det meste af morgenen, og lagt/stået/sat på skift.. Intet hjælper.. 

Message, og støttebælte gør bare alt værre. Føler der bliver stukket knive ind til lænden/symfysen konstant..

Hvorfor skal det være så svært, og gøre så ondt.. 

Nogle gode råd piger? 

Og happy J-dag! Kunne godt bruge et par bajer til at dumle smerten (ej sorry det må jeg ikke sige heh) 

Jeg føler virkelig med dig, jeg har selv bækkenløsning og det er så sleeeeemt. Der er ingen der ikke har prøvet det, som fatter hvor slemt det er. Det er virkelig hæslige smerter.

Så jeg vil bare lige sende et stort sympati kram  

Anmeld

2. november 2012

Tona

Muhmi skriver:

Det er så nederen at have bækkenløsning!!! Og især det i skambenet vil jeg sige!!!

MEN i dag ringede fys til mig og jeg skal derind på torsdag og have hjælpemidler... Hehe og krykker, hold nu kæft jeg føler mig ynkelig altså... Men vi bliver jo nødt til at tage det hele lidt med et smil

Tø hø jeg har fået en kørestol...det er godt nok heller ikke ret sexet. Se mig med kæmpe mave og i kørestol   

Anmeld

2. november 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Heh ja laad os det .. 

Puha krykker ligefrem? håber virkelig det kommer til at hjælpe dig.. Selvom det godt kan være ret så træls.. Ja vi smiler heh

Anmeld

2. november 2012

Helloo

Amandas-mor skriver:

Jeg føler virkelig med dig, jeg har selv bækkenløsning og det er så sleeeeemt. Der er ingen der ikke har prøvet det, som fatter hvor slemt det er. Det er virkelig hæslige smerter.

Så jeg vil bare lige sende et stort sympati kram  

Ih ja det sku bare så hårdt med det.. årh kørestol, det må da ihvert fald aflaste 

Anmeld

2. november 2012

Tona

Louise17 skriver:

Ih ja det sku bare så hårdt med det.. årh kørestol, det må da ihvert fald aflaste 

Ja det aflaster, men det er ikke en elektronisk kørestol og jeg kan ikke holde til at skubbe med hjulene selv pga nogle andre smertetilstande jeg har, som bla påvirker mine arme. Dvs at jeg kan kun komme udenfor når manden kan skubbe mig, så man føler sig lidt afhængig lige pt

Men ja, man skal bare tage det med et smil (for det meste i alt fald. Somme tider skal man have lov at brokke sig).

Anmeld

2. november 2012

Helloo

Amandas-mor skriver:

Ja det aflaster, men det er ikke en elektronisk kørestol og jeg kan ikke holde til at skubbe med hjulene selv pga nogle andre smertetilstande jeg har, som bla påvirker mine arme. Dvs at jeg kan kun komme udenfor når manden kan skubbe mig, så man føler sig lidt afhængig lige pt

Men ja, man skal bare tage det med et smil (for det meste i alt fald. Somme tider skal man have lov at brokke sig).

Det kan jeg godt se. Du jo nærmest afhænging konstant af ham så. Må bestemt ikke være sjovt, føler virkelig med dig.. Ja nogengange så skal alt 'lortet' lukkes ud, så der kan komme nyt ind..God bedring!

Anmeld

2. november 2012

Tona

Louise17 skriver:

Det kan jeg godt se. Du jo nærmest afhænging konstant af ham så. Må bestemt ikke være sjovt, føler virkelig med dig.. Ja nogengange så skal alt 'lortet' lukkes ud, så der kan komme nyt ind..God bedring!

Tak i lige måde

Anmeld

2. november 2012

Helloo

Amandas-mor skriver:

Tak i lige måde

Anmeld

2. november 2012

Muhmi

Amandas-mor skriver:

Tø hø jeg har fået en kørestol...det er godt nok heller ikke ret sexet. Se mig med kæmpe mave og i kørestol   

Puha, kørestol...  Ømt hehe

Ej man bliver sgu nødt til at lave lidt sjov med det ellers bliver det en hård tid man går i møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.