Det er altså underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Så fik jeg taget en ny blodprøve i fredags og hvis den er fin sender de os til scanning.. Har hjemme testet lidt og der har været en fin udvikling og kvalmen og trætheden er nærmest konstant og sikke en masse muren alle vegne Jeg har det helt anderledes end da jeg mistede så håber sådan tallet er fint på mandag. Men holder nu hovedet så koldt som vi kan og håber det bedste men er forberedt på det værste

Ihh sikke en dejlig update! 

Krydser alt hvad der krydses kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Ihh sikke en dejlig update! 

Krydser alt hvad der krydses kan 

Tak søde.. Er så spændt på og sku ringe imorgen... Der er dælme længe til kl 8

Anmeld

11. november 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Tak søde.. Er så spændt på og sku ringe imorgen... Der er dælme længe til kl 8

Hehe jeg kender følelsen!  

Glæder mig til at høre mere 

Anmeld

12. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe jeg kender følelsen!  

Glæder mig til at høre mere 

Skal nok update når jeg lige har muligheden

Anmeld

12. november 2012

L&V

JUBII JUBII JUBII JUBII der er en bebs i min mavse hvor er det fantastisk... Mit hcg var steget fra 59-1089 på en uge så det var super sagde lægen.. Nu har vi fået en henvisning til scanning så håber vi får et smukt lille hjerte at se

Anmeld

12. november 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

JUBII JUBII JUBII JUBII der er en bebs i min mavse hvor er det fantastisk... Mit hcg var steget fra 59-1089 på en uge så det var super sagde lægen.. Nu har vi fået en henvisning til scanning så håber vi får et smukt lille hjerte at se

STOOOOOOOOOOOOOORT TILLYKKE 

Hvor er det bare dejligt at læse her fra morgenstunden! Det bliver bare så mega spændende! 

Glæder mig til at høre meget mere 

Anmeld

12. november 2012

morpåthurø

Månsson skriver:

Har lige fulgt tråden lidt på sidelinien men hvor er det dejligt at der er en bebs på vej hos jer

STORT STORT tillykke

Anmeld

12. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

STOOOOOOOOOOOOOORT TILLYKKE 

Hvor er det bare dejligt at læse her fra morgenstunden! Det bliver bare så mega spændende! 

Glæder mig til at høre meget mere 

Tak søde... Har os bare haft et kæmpe smil på hele dagen... Ih og nu har jeg os fået tid til scanning så nu må tiden gerne suse afsted ..

Anmeld

12. november 2012

L&V

LOUISEHOBRO skriver:

Har lige fulgt tråden lidt på sidelinien men hvor er det dejligt at der er en bebs på vej hos jer

STORT STORT tillykke

Ja det er bare så skønt... Tusinde tak

Anmeld

12. november 2012

TrineMine86

Månsson skriver:

HURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

STORT tillykke, hvor er det skønt for jer  ihh glæder mig til at følge med i det hele herinde (når nu man selv er så skruuuuk hihi )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.