Det er altså underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

De

Tak.. Det kommer når tiden er til det søde... På fredag så kommer svaret mandag.. Men Nøj jeg har kvalme konstant

Det bliver da super spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Det bliver da super spændende.

Ja meget.. kan næsten heller ik holde det ud.. Er så bange for det går galt igen

Anmeld

10. november 2012

L&V

Så fik jeg taget en ny blodprøve i fredags og hvis den er fin sender de os til scanning.. Har hjemme testet lidt og der har været en fin udvikling og kvalmen og trætheden er nærmest konstant og sikke en masse muren alle vegne Jeg har det helt anderledes end da jeg mistede så håber sådan tallet er fint på mandag. Men holder nu hovedet så koldt som vi kan og håber det bedste men er forberedt på det værste

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Så fik jeg taget en ny blodprøve i fredags og hvis den er fin sender de os til scanning.. Har hjemme testet lidt og der har været en fin udvikling og kvalmen og trætheden er nærmest konstant og sikke en masse muren alle vegne Jeg har det helt anderledes end da jeg mistede så håber sådan tallet er fint på mandag. Men holder nu hovedet så koldt som vi kan og håber det bedste men er forberedt på det værste

til jer, allerskønneste søde du! Håber altså det lykkedes denne gang!

Anmeld

10. november 2012

L&V

HeidiØ skriver:

til jer, allerskønneste søde du! Håber altså det lykkedes denne gang!

Tak hvor er du bare sød.. Dejligt men lidt støtte og nogle man kan dele det med.. Håber jeg os af hele mit hjerte

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Tak hvor er du bare sød.. Dejligt men lidt støtte og nogle man kan dele det med.. Håber jeg os af hele mit hjerte

Ja, vi må altså osse lige gøre alvor at det med at ses igen snart!

Anmeld

10. november 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ja, vi må altså osse lige gøre alvor at det med at ses igen snart!

Ja vi må.. Som det ser ud lige nu skal jeg af med en masse timer, har hvis 90-100 timer for meget så mon ikke der ku fikses en fri dag.

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Ja vi må.. Som det ser ud lige nu skal jeg af med en masse timer, har hvis 90-100 timer for meget så mon ikke der ku fikses en fri dag.

Hooold da fest, det er mange timer da! Jeg skal starte på 6 ugers selvvalgt kursus mandag frem til 21. dec.. så jeg kommer ik til at ha nogle fridage

Anmeld

10. november 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Hooold da fest, det er mange timer da! Jeg skal starte på 6 ugers selvvalgt kursus mandag frem til 21. dec.. så jeg kommer ik til at ha nogle fridage

Nårh ja kan jeg godt huske du snakkede om.. Det bliver da os lidt rart at få lidt og lave gør det ikke..

Anmeld

10. november 2012

L&V

Månsson skriver:

Nårh ja kan jeg godt huske du snakkede om.. Det bliver da os lidt rart at få lidt og lave gør det ikke..

Hvis du har lyst giver jeg frokost i weekenden i en af de uger47-49 eller 50

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.