Det er altså underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.679 visninger
65 svar
0 synes godt om
1. november 2012

L&V

Som nogle af jer ved havde jeg en sa midt september og blev jo fulgt på sygehuset.. Den 19oktober fik jeg taget sidste blodprøve og svaret var at hcg var 0nu. jubii tænkte vi.. Har så i dag taget en test da jeg bare har det underligt og den var svagt positiv, men hvordan fuck sku det lige ku lade sig gøre allerede, hmm tror ikke helt det kan passe.. Ringer på sygehuset imorgen også må de ta en ny bl.. Syntes i ikke det virker underligt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

maryjane

for at det er en ny graviditet.

Anmeld

2. november 2012

L&V

maryjane skriver:

for at det er en ny graviditet.

Tak.. Lægen syntes os det var lidt sært så har fået en tid her i formiddag.. Hvis den ikke er der så venter vi til foråret

Anmeld

2. november 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Som nogle af jer ved havde jeg en sa midt september og blev jo fulgt på sygehuset.. Den 19oktober fik jeg taget sidste blodprøve og svaret var at hcg var 0nu. jubii tænkte vi.. Har så i dag taget en test da jeg bare har det underligt og den var svagt positiv, men hvordan fuck sku det lige ku lade sig gøre allerede, hmm tror ikke helt det kan passe.. Ringer på sygehuset imorgen også må de ta en ny bl.. Syntes i ikke det virker underligt???

Ja, det lyder sørmer underligt! Jeg  osse, opdatér lige når du har været afsted her til formiddag!

Anmeld

2. november 2012

SaNiNa

Da vi førsøgte på at få Nicklas fik jeg en positiv test hjemme men den var negativ hos lægen selvom den blev positiv med det samme.

Så jeg tester altid flere gange med et par dages mellem rum. Dog blev jeg gravid måneden efter.

Håber lægerne kan give dig et konkret svar... idag

Anmeld

2. november 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ja, det lyder sørmer underligt! Jeg  osse, opdatér lige når du har været afsted her til formiddag!

Meget.. Tror ikke jeg får svar idag men skal nok gi lyd

Anmeld

2. november 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Da vi førsøgte på at få Nicklas fik jeg en positiv test hjemme men den var negativ hos lægen selvom den blev positiv med det samme.

Så jeg tester altid flere gange med et par dages mellem rum. Dog blev jeg gravid måneden efter.

Håber lægerne kan give dig et konkret svar... idag

Tog os en imorges for at se, ku jo være der var noget med testen men der var os to.. Så nu må vi se hvad blodprøve siger.

Anmeld

2. november 2012

L&V

Får nok først svar på mandag men hun ville om hun ku nå det idag... Det ville være så rart at få afklaring på hvad der lige sker

Anmeld

2. november 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Tog os en imorges for at se, ku jo være der var noget med testen men der var os to.. Så nu må vi se hvad blodprøve siger.

uuuh det er godt nok spændende men hvis du er i en ny periode så kan det jo være du bare er en af de heldige der kan teste tidlig

iiih syntes det er så spændende... 

Anmeld

2. november 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Får nok først svar på mandag men hun ville om hun ku nå det idag... Det ville være så rart at få afklaring på hvad der lige sker

Kan godt forstå du/i gerne vil have hurtig svar så i har noget at forholde jer til.

Men lev som om du er gravide, men lade være med at tro du er gravid, ja ved godt det er letter sagt end gjort

(Sanne som også har kvalme på 11 dagen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.