Det er altså underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Kan godt forstå du/i gerne vil have hurtig svar så i har noget at forholde jer til.

Men lev som om du er gravide, men lade være med at tro du er gravid, ja ved godt det er letter sagt end gjort

(Sanne som også har kvalme på 11 dagen)

Svare lige på dem begge her.. Ja det kan da være syntes bare det er vildt tidligt og ku teste men nu må vi se hvad lægedamen siger .. Håber det da men tror det ikke.. Så kan man jo altid blive glædelig overrasket...

Jamen dog skal du så ikke os snart ha tjekket noget der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

L&V

Må vente på svar indtil på mandag

Anmeld

3. november 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Svare lige på dem begge her.. Ja det kan da være syntes bare det er vildt tidligt og ku teste men nu må vi se hvad lægedamen siger .. Håber det da men tror det ikke.. Så kan man jo altid blive glædelig overrasket...

Jamen dog skal du så ikke os snart ha tjekket noget der

Min mens kommer 99% reglmæssigt og tror det fordi vi lige har haft sådan en omgange mave + feber ondt at min krop lige skal med igen.

Så jeg får kvalme stillende morgen, middag og aften hvis det ikke er blevet bedre i næste uge skal jeg til lægen igen

Anmeld

4. november 2012

Ka+Ma=Be

Ihh det ved jeg ikke, men jeg håber den er der 

Kys kram og en masse kærlighed!

Anmeld

4. november 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Min mens kommer 99% reglmæssigt og tror det fordi vi lige har haft sådan en omgange mave + feber ondt at min krop lige skal med igen.

Så jeg får kvalme stillende morgen, middag og aften hvis det ikke er blevet bedre i næste uge skal jeg til lægen igen

Årh den krop er sku lidt sær til tider

Anmeld

4. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Ihh det ved jeg ikke, men jeg håber den er der 

Kys kram og en masse kærlighed!

Tak støtte.. Er dælme os spændt. Kan bare ikke forstå hvis det kan lade sig gøre men ku da være såååå dejlig.. Ih hvor er du sød og i lige måde

Anmeld

5. november 2012

L&V

Hcg sagde 59 så et forsigtigt jubii herfra.. Skal ha taget flere prøver på fredag

Anmeld

5. november 2012

Frejsmor

Månsson skriver:

Hcg sagde 59 så et forsigtigt jubii herfra.. Skal ha taget flere prøver på fredag

Fantastisk - du får et forsigtigt tillykke herfra og alle de krydsende fingre jeg kan lave!! 

Håber jeg snart kan følge trop..

Anmeld

5. november 2012

SaNiNa

uuuh hvor er det spændende  her fra

Anmeld

5. november 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

iiiiih! SPÆNDENDE!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.