Noget rod, men jeg vil gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Mira0911

Honolulu skriver:

Ja, altså jeg har besluttet mig for at teste idag, og se hvad den siger.. så vil jeg teste igen søndag (med mindre den er negativ og min mens kommer selvfølgelig), og hvis jeg er så heldig at den er positiv søndag også, så tager jeg til lægen.
Men det gør jeg nu også hvis den nu skulle teste negativ, og jeg stadig ikke har fået mens søndag..

Skønt.. Glæder mig til at høre mere om hvad du tester.... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
er der noget nyt endnu?
Jeg er altså spændt på alle andres vegne! haha.. håber ikke det gør noget jeg følger lidt med!
knus

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

er der noget nyt endnu?
Jeg er altså spændt på alle andres vegne! haha.. håber ikke det gør noget jeg følger lidt med!
knus

Tror ikke det gør noget søde - Har selv et vågent øje på tråden... Håber da hun snart kommer tilbage med et svar... :O) 

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Tror ikke det gør noget søde - Har selv et vågent øje på tråden... Håber da hun snart kommer tilbage med et svar... :O) 

hehe...ja!
Det er utroligt så nysgerrig man kan være på andres vegne
tænk - er lige før jeg tænker mere over alle de andre der står og venter på en positiv test, end på at jeg selv gør - men så tænker jeg da på noget andet..hæhæ

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

hehe...ja!
Det er utroligt så nysgerrig man kan være på andres vegne
tænk - er lige før jeg tænker mere over alle de andre der står og venter på en positiv test, end på at jeg selv gør - men så tænker jeg da på noget andet..hæhæ

Ja det er selvfølgelig rigtigt... Og i prøver ihærdigt  ? 

Hvaaaa, har du ferie? 

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt... Og i prøver ihærdigt  ? 

Hvaaaa, har du ferie? 

vi prøver ALT hvad vi kan (faktisk så meget at daniel er kommet for sent op hver morgen de sidste 2 uger...hihi - kun den ene dag han rent faktisk kom for sent på arbejde.. til gengæld en time)
Jeg har læseferie... så jeg læser - på baby.dk

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

vi prøver ALT hvad vi kan (faktisk så meget at daniel er kommet for sent op hver morgen de sidste 2 uger...hihi - kun den ene dag han rent faktisk kom for sent på arbejde.. til gengæld en time)
Jeg har læseferie... så jeg læser - på baby.dk

Haha... Der er knald på I Gjern... Det jo kun godt.. Ikke godt han kommer forsent på arbejde... 

Anmeld

2. juni 2009

mathilda

Hej alle sammen
Testen er negativ, men min mens er ikke kommet endnu.. så jeg må jo vente nogle dage og se hvad der sker..

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Honolulu skriver:

Hej alle sammen
Testen er negativ, men min mens er ikke kommet endnu.. så jeg må jo vente nogle dage og se hvad der sker..

hmm...ja, så må du teste igen om nogle dage!
for den er der, men at du bare ikke kan teste positiv endnu!

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Honolulu skriver:

Hej alle sammen

Øv... Så kan vi kun vente spændt til næste gang du skal teste... ;O) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.