Noget rod, men jeg vil gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

mathilda

Sofia24 skriver:

Nu vil jeg også være med
Først og fremmest - velkommen til!

Og du må endelig skrive hvad testen viser imorgen tidlig!

Knus Sofia

Det lover jeg at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Sofia24

Caroline86 skriver:

vi prøver ALT hvad vi kan (faktisk så meget at daniel er kommet for sent op hver morgen de sidste 2 uger...hihi - kun den ene dag han rent faktisk kom for sent på arbejde.. til gengæld en time)
Jeg har læseferie... så jeg læser - på baby.dk

He he - har også læseferie!

Læseferie = masser af tid til at følge med på baby.dk

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofia24 skriver:

He he - har også læseferie!

Læseferie = masser af tid til at følge med på baby.dk

lige præcis!! det er bare super dejligt! hæhæ

Anmeld

4. juni 2009

mathilda

Hej tøser..
Jeg har lige fået min mens her til morgen, så det var ikke denne gang det skulle ske..

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Honolulu skriver:

Hej tøser..
Jeg har lige fået min mens her til morgen, så det var ikke denne gang det skulle ske..

øv da
Så kommer baby bare på et andet tidspunkt! Vil I forsøge næste måned?

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Honolulu skriver:

Hej tøser..

Bare på hesten igen - når I er klar til det....

Anmeld

4. juni 2009

mathilda

Hej begge to..

Det ved vi ikke endnu om vi vil..  Jeg tror vi skal have os en god snak senere idag, om det er noget vi vil, eller om vi skal vente.

Jeg er ikke sådan sindsygt skuffet, men heller ikke super glad.. hehe. Det var en bittersød fornemmelse af skuffelse og lettelse. Men jeg har det helt ok..

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Honolulu skriver:

Hej begge to..

Det ved vi ikke endnu om vi vil..  Jeg tror vi skal have os en god snak senere idag, om det er noget vi vil, eller om vi skal vente.

Jeg er ikke sådan sindsygt skuffet, men heller ikke super glad.. hehe. Det var en bittersød fornemmelse af skuffelse og lettelse. Men jeg har det helt ok..

Okey... Så må i jo snakke om hvad der så skal ske.. Husk, Gør det igen når I er klar... :O) Det er det bedste... :O) 

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Honolulu skriver:

Hej begge to..

ja, tror det er fornuftigt med en snak! Som du selv siger har I jo begge lyst, men tidspunktet er ikke det bedste.. overvej hvornår tidspunktet er bedre - måske kommer I frem til at det bliver det ikke, og så er det jo bare om at forsøge igen!
Jeg sidder netop nu selv med tanken om at lave en for- og imodliste.. godt nok om noget andet, men jeg synes de kan være en kæmpe hjælp!
glæder mig til at høre hvad I finder ud af!
knus

Anmeld

4. juni 2009

prettybutterfly

Øv bøv altså! Vi var åbenbart RIGTIG mange som fulgte med og håbede på der var gevinst! Håber på det snart lykkes for jer - hvis altså det er det i beslutter!
Held og lykke med det hele!

Knuser
Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.