Noget rod, men jeg vil gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Honolulu skriver:

Åh jamen det er noget med fornuft kontra følelser..  vi vil meget gerne have børn.. men tidspunktet lige nu passer ikke. Men hvis det er jeg er positiv, så er det sådan det er..

Og knus tilbage

fair nok... jeg kender det godt! herhjemme har vi så valgt en lidt alternativ løsning
Vi giver det én måned,og hvis jeg bliver gravid er det meningen, hvis ikke jeg gør, så venter vi
Så vi håber lidt at vores 2 streger kommer om nogle uger, men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

mathilda

Caroline86 skriver:

fair nok... jeg kender det godt! herhjemme har vi så valgt en lidt alternativ løsning
Vi giver det én måned,og hvis jeg bliver gravid er det meningen, hvis ikke jeg gør, så venter vi
Så vi håber lidt at vores 2 streger kommer om nogle uger, men nu må vi se

Sikke en fin løsning alligevel..

Vi har også valgt at sige at hvis jeg er gravid nu, så er det nok meningen, og så tager vi det derfra..  men jeg kan da mærke at jeg håber lidt mere end jeg troede jeg ville..
Jeg render og tjekker efter mens. på toilettet hele tiden..  hehe

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Honolulu skriver:

Vi har også valgt at sige at hvis jeg er gravid nu, så er det nok meningen, og så tager vi det derfra..  men jeg kan da mærke at jeg håber lidt mere end jeg troede jeg ville..

haha...ja, man kan godt blive helt manisk omrking det

Anmeld

1. juni 2009

missKat

Honolulu skriver:

Hej alle sammen.
Jeg tror muligvis jeg er gravid.
Jeg har ikke været så smart med p-pillerne, og har haft ubeskyttet sex med min kæreste..
For en uge siden fik jeg rigtig ondt i det ene bryst, som om der var en der klemte om hele brystet på en gang.. det gjorde rigtig ondt.
Og nu er jeg gået 4 dage over tid, samt jeg har små kramper i underlivet og udflåd.. det er dog ikke misfarvet eller lugter sært

Det er en god nyhed for mig hvis jeg er gravid.. så jeg krydser fingre. Jeg har været meget skruk i noget tid, og det har kæresten også

Men jeg har besluttet mig for at teste imorgen, hvis min mens. ikke er kommet..

Det var bare lige det jeg skulle af med.

Mvh en ny bruger.

Velkommen til!!
ihh hvor ville det være dejligt for jer, hvis der nu skulle være 2 streger

husk at skriv til os hvad den siger

knus

Anmeld

1. juni 2009

mathilda

missKat skriver:

Velkommen til!!
ihh hvor ville det være dejligt for jer, hvis der nu skulle være 2 streger

husk at skriv til os hvad den siger

knus

Jeg skal nok skrive hvis den er positiv, negativ, eller jeg får min mens.

Og tak for velkomsten

Anmeld

1. juni 2009

Pige2009

Du får da også lige en velkomsthilsen fra mig. Uanset om du er gravid eller ej, er denne side fantastisk og du vil få stor glæde af at udveksle erfaringer osv. Jeg købte 3 tests i matas og efter, jeg havde taget den første, ventede jeg 3 dage med den næste og så igen en uge med den tredje. Alle tre viste positiv, og så gik jeg til lægen og fik det endeligt bekræftet.

Endnu engang velkommen til og held og lykke med testen.

Mange hilsner
Linda 21+2 

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Honolulu skriver:

Det gjorde je os rigtig tit da jeg skulle teste positiv... Jeg havde mens lignende smerter.... Jeg testede positiv hjemme og tog til lægen dagen efter og testede positiv der os.. :O)

Har du mens lignende smerter eller?

Håber den er der når du tester... :O)

Anmeld

2. juni 2009

mathilda

Dutte84 skriver:

Det gjorde je os rigtig tit da jeg skulle teste positiv... Jeg havde mens lignende smerter.... Jeg testede positiv hjemme og tog til lægen dagen efter og testede positiv der os.. :O)

Har du mens lignende smerter eller?

Håber den er der når du tester... :O)

Hejsa..

Jep.. det har jeg haft i 4 dage nu, og meget mere end jeg plejer når jeg skal have mens..

Og heller intet spor af blod her til morgen, så afsted om noget tid efter test..

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Honolulu skriver:

Hejsa..

Jep.. det har jeg haft i 4 dage nu, og meget mere end jeg plejer når jeg skal have mens..

Og heller intet spor af blod her til morgen, så afsted om noget tid efter test..

Iiiih... Okey... Jamen så tager du da os en tur forbi lægen en af de nærmeste dage så ? Hvis dit mens ikke kommer....

Anmeld

2. juni 2009

mathilda

Dutte84 skriver:

Iiiih... Okey... Jamen så tager du da os en tur forbi lægen en af de nærmeste dage så ? Hvis dit mens ikke kommer....

Ja, altså jeg har besluttet mig for at teste idag, og se hvad den siger.. så vil jeg teste igen søndag (med mindre den er negativ og min mens kommer selvfølgelig), og hvis jeg er så heldig at den er positiv søndag også, så tager jeg til lægen.
Men det gør jeg nu også hvis den nu skulle teste negativ, og jeg stadig ikke har fået mens søndag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.