Noget rod, men jeg vil gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.719 visninger
59 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

mathilda

Hej alle sammen.
Jeg tror muligvis jeg er gravid.
Jeg har ikke været så smart med p-pillerne, og har haft ubeskyttet sex med min kæreste..
For en uge siden fik jeg rigtig ondt i det ene bryst, som om der var en der klemte om hele brystet på en gang.. det gjorde rigtig ondt.
Og nu er jeg gået 4 dage over tid, samt jeg har små kramper i underlivet og udflåd.. det er dog ikke misfarvet eller lugter sært

Det er en god nyhed for mig hvis jeg er gravid.. så jeg krydser fingre. Jeg har været meget skruk i noget tid, og det har kæresten også

Men jeg har besluttet mig for at teste imorgen, hvis min mens. ikke er kommet..

Det var bare lige det jeg skulle af med.

Mvh en ny bruger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Mira0911

Velkommen til...

Hvis du tester positiv - Beholder  i så barnet eller?

Skynd dig og få testet... :O)

Anmeld

1. juni 2009

mathilda

Dutte84 skriver:

Velkommen til...

Hvis du tester positiv - Beholder  i så barnet eller?

Skynd dig og få testet... :O)

Ja det gør vi..

Og mange tak..

Jeg håber virkeligt, og jeg skynder mig ud efter en test imorgen..

Anmeld

1. juni 2009

Mira0911

Honolulu skriver:

Ja det gør vi..

Og mange tak..

Jeg håber virkeligt, og jeg skynder mig ud efter en test imorgen..

Det lyder super godt... Glæder mig til at høre nærmere.... :O)

Anmeld

1. juni 2009

Becks

Honolulu skriver:

Hej alle sammen.
Jeg har ikke været så smart med p-pillerne, og har haft ubeskyttet sex med min kæreste..
For en uge siden fik jeg rigtig ondt i det ene bryst, som om der var en der klemte om hele brystet på en gang.. det gjorde rigtig ondt.
Og nu er jeg gået 4 dage over tid, samt jeg har små kramper i underlivet og udflåd.. det er dog ikke misfarvet eller lugter sært

Det er en god nyhed for mig hvis jeg er gravid.. så jeg krydser fingre. Jeg har været meget skruk i noget tid, og det har kæresten også

Mvh en ny bruger.

Hejsa og velkommen til, til denne fantastiske side... Håber du bliver glad for at være her

Held og lykke med testen, glæder mig til og høre hvad den siger, husk der er mange der oplever den viser negativ, når de ikke er gået "længere" over tid, men så tester du bare igen nogle dage efter

Knus

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Honolulu skriver:

Hej alle sammen.

Mvh en ny bruger.

Hej,,og velkommen til!
Håber da for dig at du får en dejlig positiv test i morgen!
Hvis I begge to er skrukke, hvorfor har I så ikke bare smidt pillerne?
glæder mig til at høre i morgen!
knuser herfra

Anmeld

1. juni 2009

prettybutterfly

Sørg for at tage mere end 1 test hvis den er negativ. Jeg troede nemlig ikke jeg var gravid fordi min test var negativ. Men da jeg stadig ikke fik menstruation og jeg også havde svamp lign. symptomer gik jeg til lægen hvor jeg blev testet for alt muligt. Og så VAR jeg gravid!!! Og havde slet ikke svamp men min ph havde bare ændret sig så jeg skulle ha nogle mælkesyretabeletter.

Held og lykke og skriv endeligt når du har testet!

Vh Mona 11+1

Anmeld

1. juni 2009

mathilda

Caroline86 skriver:

Hej,,og velkommen til!
Håber da for dig at du får en dejlig positiv test i morgen!
Hvis I begge to er skrukke, hvorfor har I så ikke bare smidt pillerne?
glæder mig til at høre i morgen!
knuser herfra

Åh jamen det er noget med fornuft kontra følelser..  vi vil meget gerne have børn.. men tidspunktet lige nu passer ikke. Men hvis det er jeg er positiv, så er det sådan det er..

Og knus tilbage

Anmeld

1. juni 2009

mathilda

prettybutterfly skriver:

Sørg for at tage mere end 1 test hvis den er negativ. Jeg troede nemlig ikke jeg var gravid fordi min test var negativ. Men da jeg stadig ikke fik menstruation og jeg også havde svamp lign. symptomer gik jeg til lægen hvor jeg blev testet for alt muligt. Og så VAR jeg gravid!!! Og havde slet ikke svamp men min ph havde bare ændret sig så jeg skulle ha nogle mælkesyretabeletter.

Held og lykke og skriv endeligt når du har testet!

Vh Mona 11+1

Hej..
Ja, man kan få nogle testere i 2-pak. ikke? Jeg regner også med jeg ligeså godt kan købe nogle stykker, når jeg nu alligevel skal købe en

Anmeld

1. juni 2009

prettybutterfly

Du kan købe nogle super billige graviditetstest på nettet. Bare google billige graviditetstest! Jeg tror jeg gav 55 for 5 styks eller så  noget. Men brugte kun den ene fordi jeg stolede på jeg ikke var gravid da den jo viste negativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.