Bækkenløsning- Sygemeldning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Netop. Mit bækken knækker også rigtig meget når jeg anstregner mig. Så smertefuldt, føler bare alt er ved at falde ud af mig.. Jeg kunne ik få min app til bussen til at virke igår, så tog selvfølgelig cyklen små 3,5 km, jeg er/var så ødelagt, og det ødelægger virkelig min nattesøvn.. 

Fuldstændig... Og jeg er nået til det punkt hvor jeg ikke kan ligge på ryggen særlig længe af gangen, fordi vægten af maven presser på min blodåre der går ned i benene og derfor ligger jeg mest kun på siderne... Og hvis man er overanstrengt i bækkenet så sover man virkelig dårligt, fordi det smerter én at ligge i den samme stilling i mere end 1 time af gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Fuldstændig... Og jeg er nået til det punkt hvor jeg ikke kan ligge på ryggen særlig længe af gangen, fordi vægten af maven presser på min blodåre der går ned i benene og derfor ligger jeg mest kun på siderne... Og hvis man er overanstrengt i bækkenet så sover man virkelig dårligt, fordi det smerter én at ligge i den samme stilling i mere end 1 time af gangen

Netop! Vågner pt 3-4 gange om natten med smerter. Så hårdt! 

Ved også godt at 17,5 time i ugen ikke er meget arbejde. Men det er så for meget, føler ik jeg kan fungere som menneske efter en arbejdsdag.. 

Men laad os liige se på den positive side, vi får små guldklumper ud af det. Meget snart 

Anmeld

1. november 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Netop! Vågner pt 3-4 gange om natten med smerter. Så hårdt! 

Ved også godt at 17,5 time i ugen ikke er meget arbejde. Men det er så for meget, føler ik jeg kan fungere som menneske efter en arbejdsdag.. 

Men laad os liige se på den positive side, vi får små guldklumper ud af det. Meget snart 

Jeg har også kun 17 timers skolegang så det er jo heller ikke vildt... Så ja, jeg kan sagtens forstå at du ikke føler du kan holde til det... Der er mange løft osv. i en vuggestue og det bør du altså ikke udsætte din krop for når du har bækkenløsning...

Ja da... Om 3 mdrs tid 

Anmeld

1. november 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Jeg har også kun 17 timers skolegang så det er jo heller ikke vildt... Så ja, jeg kan sagtens forstå at du ikke føler du kan holde til det... Der er mange løft osv. i en vuggestue og det bør du altså ikke udsætte din krop for når du har bækkenløsning...

Ja da... Om 3 mdrs tid 

nej nemlig. det føler jeg heller ikke jeg burde. Man kan jo ikke lade vær med at tage et grædene barn op..

3 mdr ihh, cant wait.

Anmeld

1. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Louise17 skriver:

Men det vil jeg heller ikke. Men synes bare det er træls når man lige er begyndt på noget arbejde (har kun arbejdet 3 uger) også må sygemelde sig konstant. Det er bare en kamp hver dag med at komme til bussen, også gå osv 

Jamen søde ven da.... Det er altså ikke meningen, at hver dag skal være en kamp for dig!!! Så afsted til lægen med dig og få den sygemelding

Jeg kan godt forstå, du synes det er træls, men det nytter ikke noget - Du skal passe på dig selv, du skal også kunne fungere om aftenen og efter du har født!!!

/ Taco78 

Anmeld

1. november 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

nej nemlig. det føler jeg heller ikke jeg burde. Man kan jo ikke lade vær med at tage et grædene barn op..

3 mdr ihh, cant wait.

Nej selvfølgelig kan du ikke det og derfor bør du eliminere den mulighed/fristelse fra din hverdag af...

Anmeld

1. november 2012

Helloo

Taco78 skriver:

Jamen søde ven da.... Det er altså ikke meningen, at hver dag skal være en kamp for dig!!! Så afsted til lægen med dig og få den sygemelding

Jeg kan godt forstå, du synes det er træls, men det nytter ikke noget - Du skal passe på dig selv, du skal også kunne fungere om aftenen og efter du har født!!!

Tak for svar. Vil helt klart liige ringe imorgen tidlig til lægen, og høre hendes mening.. 

Ja vil da helst kunne fungere heh 

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Jeg har ikke læst alle svarene, men vil blot sige, at hvis du ikke passer på dig selv, så kan du risikere at du også har ondt efter fødslen.

Så, fat i lægen og få en sygemelding, og så ellers ingen støvsugning og gulvvask, en pude mellem benene når du sover, og sørg for aldrig at vride og sidde skævt med underkroppen

Anmeld

2. november 2012

Helloo

Nessie skriver:

Jeg har ikke læst alle svarene, men vil blot sige, at hvis du ikke passer på dig selv, så kan du risikere at du også har ondt efter fødslen.

Så, fat i lægen og få en sygemelding, og så ellers ingen støvsugning og gulvvask, en pude mellem benene når du sover, og sørg for aldrig at vride og sidde skævt med underkroppen

Puha tak for svar. Aner faktisk ikke hvordan jeg skulle kunne tage mig af babyen hvis det er så slemt som nu. Har bare de vildeste smerter, og græder bare konstant.. :-(

Anmeld

2. november 2012

Nessie

Louise17 skriver:

Puha tak for svar. Aner faktisk ikke hvordan jeg skulle kunne tage mig af babyen hvis det er så slemt som nu. Har bare de vildeste smerter, og græder bare konstant.. :-(

Det er et arbejde jo ikke værd.

Skynd dig til lægen, og få en henvisning til en fysioterapeut, som kan give dig nogle øvelser til at styrke musklerne omkring bækkenet. Og husk at bede om øvelser der kan laves på sengen, det nytter ikke at de skal laves på gulvet, for det er altså temmelig svært at komme op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.