Louise17 skriver:
hej piger!
Var til fysse i går, og jeep har helt klart bækkenløsning. Altså smerte i alle 3 dumme led..
Jeg var nød til at gå hjem fra arb igår pga smerter, og kunne ikke gå på arbejde idag pga det..
Min fysse mener jeg skal sygemeldes, og skal til læge og snakke med hende om det tirsdag. Skal til fysse mandag igen for at se om støtte bælte hjælper, men føler at det gør min lår endnu mere tunge, og føler det er mere hårdt for kroppen. Er det normal?
Jeg arbejder pt i en vuggestue fra 8:30-12 hver dag. Er jeg pivet hvis jeg ber om en fuldtidssygemelding?
Kram Louise 27+0
Jeg har også bækkenløsning, en rigtig av av og træls en
Min fys gav mig også et bælte og du har ret - det gør ikke særlig meget gavn, jeg kan heller ikke rigtig gå med mit og det er en brefrielse at få det af. jeg tog mit med til fys og fortalte om det og hun kunne sagtens følge mig i de ting jeg sagde .
Jeg blev også henvist til sygemelding men takkede nej, men må så ærligt indrømme at jeg skal til lægen i morgen for at bede om en sygemelding alligevel - det går virkelig ikke og det bliver kun værre
heldigvis har jeg kæmpet i så lang tid at jeg kun har 12 uger tilbage indtil jeg føder - men det er jo så også gået ud ove rmin krop at jeg ikke satte tempoet ned i tide.
Som min læge sagde: Det kan godt være at man skal ud og bevæge sig, men hvis man anstrenger sig så meget at ens krop hele tiden gør ondt så stresser man kroppen og dermed også baby. Derfor anbefalede han sygemelding og så bitte små gåtur herhjemme omkring vores bolig.
Jeg følte selv at det var sørgeligt og fjollet, men jeg må bukke under nu
Hellere få en sygemelding end at gøre mere skade end gavn..
Anmeld