bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

annecatrine88 skriver:

Kender følelsen.. Nu har jeg de sidste par uger gået med mens ligende smerter, og de sidste to dage har jeg haft enkle veer, men ikke noget voldsomt.. Var ved Jdm i dag og hun sagde det kunne ske når som helst nu.. Men synes det er svært at vide, når man aldrig har prøvet det før..

Jeg har hverken haft tegnblødning, vandafgang og slimproppen er ikke gået..

Men sender en masse ve støv i din retninger og krydser for at du snart kan holde din baby..

Årh hvor jeg føler med dig ..

Jeg har selv haft alt muligt tegn i 6 dage. Idag er dog væreste ..

Jeg har både haft veer og tegnblødning og slimproppen er os gået . Jeg har små blødt i 3 dage Idag er dog værest ..

Jeg håber og krydser for der sker noget nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

TeamRocket

Jeg er altid ventet med badet til veerne var slemme nok til ikke at kunne stoppe, gir det mening? Altså inden 'jeg vil dø' fasen og efter 'ligge og slappe af' fasen, der hvor man næsten ikke kan holde ud at ligge og slappe af for smerter :-D held og lykke med det!

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg er altid ventet med badet til veerne var slemme nok til ikke at kunne stoppe, gir det mening? Altså inden 'jeg vil dø' fasen og efter 'ligge og slappe af' fasen, der hvor man næsten ikke kan holde ud at ligge og slappe af for smerter :-D held og lykke med det!

Tak for svar . Har heller ikke været i bad endnu ..

Men tror ikke der går længe jeg er næsten lige og ved at dø nu når veerne er der .

De er virkelig taget til . Nu mangler jeg bare noget struktur i dem .

Anmeld

1. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja snakkede med dem 15.45 ca . Og jeg skulle blive hjemme så længe jeg var tryg da de havde meget travlt . Men jeg tror jeg vil tage der ind engang i aften . FOr de bliver værre og værre jeg kan ikke længere ligge eller sidde når de er der . Så det er gode tegn

Ih hvor spændende! Er der sket mere?

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ih hvor spændende! Er der sket mere?

Ja .. jeg fødte igår 22.46

Anmeld

2. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja .. jeg fødte igår 22.46

TILLYKKE!!!! Hvor er det bare skønt!

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

TILLYKKE!!!! Hvor er det bare skønt!

Tusind tak ja det er fantastisk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.