bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

VæTaTak

Okay.

Ja der må jo være noget om det jeg fik afvide så..

Du må ikke gå i bad..  

Tak .. læs evt mit svar op over ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Okay , tak for svar så bliveg jeg sku bare lidt ude på den anden side af den bruser .
Årh for pokker kunne de skide veer så ikke bare tage til da . Magter simpelthen ikke mere nu ..
Jeg tror selv kun jeg er i den latente fase af fødslen endnu , da der stadig kommer blod og slim når jeg har tisset så mon slimproppen er helt væk nu , det Håber jeg og der så kommer skred i tingene . Jeg bedes virkelig , min krop er virkelig træt og udmattet ..

Mine veer kommer nu med 15 min mellemrum , suk synes der er lang vej de har været nede på 5-7 min idag . Arg hvorfor arbejder min krop ikke med mig . Og fg har travlt så Jeg skulle blive hjemme ..

Giv mig nu bare min baby ..

Sender ve-støv afsted!

Jeg fik at vide at jeg godt måtte bruge en varmepude, har du sådan en?

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Sender ve-støv afsted!

Jeg fik at vide at jeg godt måtte bruge en varmepude, har du sådan en?

Tak ..

Ja DEt Har jeg , måske jeg skulle prøve den ..

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Tak ..

Ja DEt Har jeg , måske jeg skulle prøve den ..

Super så afsted med dig og varmepude i seng eller på sofa med noget godt i tv og så bare slappe af! Så hjælper du din krop bedst med veerne Og tro mig du får brug for de opsparede kræfter senere

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

GÅHAHAr

Super så afsted med dig og varmepude i seng eller på sofa med noget godt i tv og så bare slappe af! Så hjælper du din krop bedst med veerne Og tro mig du får brug for de opsparede kræfter senere

Har ligget på sofaen det meste af eftermiddagen , og Det stoppede dem desværre lidt . Nu Har jeg rejst mig lidt og går lidt rundt

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Har ligget på sofaen det meste af eftermiddagen , og Det stoppede dem desværre lidt . Nu Har jeg rejst mig lidt og går lidt rundt

Hehe okay De kan jo oz sagens gå i sig selv igen helt af sig selv.. En i min terminsgruppe led frygteligt af snyde-veer og hun troede hver gang at nu var det nu

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

JJa

Hehe okay De kan jo oz sagens gå i sig selv igen helt af sig selv.. En i min terminsgruppe led frygteligt af snyde-veer og hun troede hver gang at nu var det nu

Ja tak , det har jeg måtte sande det er frygteligt ..

Men jeg har da nu i 3 dage blødt os . Så jeg håber virkelig det holder ved den her gang. Der er stadig veer og de bider frygteligt når de kommer de vil bare ikke blive reglmæssige.

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja tak , det har jeg måtte sande det er frygteligt ..

Men jeg har da nu i 3 dage blødt os . Så jeg håber virkelig det holder ved den her gang. Der er stadig veer og de bider frygteligt når de kommer de vil bare ikke blive reglmæssige.

Har du snakket med jm eller fg? For det er ikke alle der har regelmæssige veer

Anmeld

31. oktober 2012

annecatrine88

Kender følelsen.. Nu har jeg de sidste par uger gået med mens ligende smerter, og de sidste to dage har jeg haft enkle veer, men ikke noget voldsomt.. Var ved Jdm i dag og hun sagde det kunne ske når som helst nu.. Men synes det er svært at vide, når man aldrig har prøvet det før..

Jeg har hverken haft tegnblødning, vandafgang og slimproppen er ikke gået..

Men sender en masse ve støv i din retninger og krydser for at du snart kan holde din baby..

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Har du snakket med jm eller fg? For det er ikke alle der har regelmæssige veer

Ja snakkede med dem 15.45 ca . Og jeg skulle blive hjemme så længe jeg var tryg da de havde meget travlt . Men jeg tror jeg vil tage der ind engang i aften . FOr de bliver værre og værre jeg kan ikke længere ligge eller sidde når de er der . Så det er gode tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.