bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
26 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kan et bad stoppe veerne ? Eller hjælper det veerne mere på vej ??

JEg har veer men jeg ønsker ikke de skal stoppe igen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Frk.S

Tror ikke på det kan stoppe veerne (det gjorde det i hvert fald ikke ved mig) men et varmt bad kan dulme smerterne lidt.

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Tror ikke på det kan stoppe veerne (det gjorde det i hvert fald ikke ved mig) men et varmt bad kan dulme smerterne lidt.

Held og lykke med fødslen.

Okay . Nej tænker jeg nemlig os . Men skulle lige være sikker .

Nu Har jeg gået med mens smerter de sidste 5 dage nemlig og magter ikke det skal stoppe igen ..

Anmeld

31. oktober 2012

lycly

Et bad kan hverken stoppe eller fremskynde veer, men varmt vand på lænden kan gøre dem mere udholdelige

Anmeld

31. oktober 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Jeg kan ikke huske hvem som fortalte mig det, men da jeg gik igang,  fik jeg besked på at gå i bad og så i seng og få sovet lidt..

Hoppede direkte i seng uden bad.

Og efterfølgende fik jeg afvide af en at det var godt jeg ikke gik i bad, for det kan godt sætte det hele lidt i stå..

MEN så når jeg tænker over det, HVORFOR kommer man så i fødekar? 

Så det er svært at sige.. 

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg fødte for 4 mdr siden og min jm sagde at er man i den latente fase, altså begyndelsen så kan det varme vand faktisk godt stoppe veerne.. Derfor skulle vi helst holde os fra at hoppe under bruseren men istedet ligge på sofaen og slappe GODT af så vi hjalp veerne

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Emily2012<3 skriver:

Jeg kan ikke huske hvem som fortalte mig det, men da jeg gik igang,  fik jeg besked på at gå i bad og så i seng og få sovet lidt..

Hoppede direkte i seng uden bad.

Og efterfølgende fik jeg afvide af en at det var godt jeg ikke gik i bad, for det kan godt sætte det hele lidt i stå..

MEN så når jeg tænker over det, HVORFOR kommer man så i fødekar? 

Så det er svært at sige.. 

Normalt kommer man jo først i kar når man er i aktiv fødsel Det er i den latente fase det kan sætte veerne i stå

Anmeld

31. oktober 2012

Emily2012<3

Team Putte skriver:

Normalt kommer man jo først i kar når man er i aktiv fødsel Det er i den latente fase det kan sætte veerne i stå

Okay.

Ja der må jo være noget om det jeg fik afvide så..

Du må ikke gå i bad..  

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Emily2012<3 skriver:

Okay.

Ja der må jo være noget om det jeg fik afvide så..

Du må ikke gå i bad..  

Hehe

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg fødte for 4 mdr siden og min jm sagde at er man i den latente fase, altså begyndelsen så kan det varme vand faktisk godt stoppe veerne.. Derfor skulle vi helst holde os fra at hoppe under bruseren men istedet ligge på sofaen og slappe GODT af så vi hjalp veerne

Okay , tak for svar så bliveg jeg sku bare lidt ude på den anden side af den bruser .
Årh for pokker kunne de skide veer så ikke bare tage til da . Magter simpelthen ikke mere nu ..
Jeg tror selv kun jeg er i den latente fase af fødslen endnu , da der stadig kommer blod og slim når jeg har tisset så mon slimproppen er helt væk nu , det Håber jeg og der så kommer skred i tingene . Jeg bedes virkelig , min krop er virkelig træt og udmattet ..

Mine veer kommer nu med 15 min mellemrum , suk synes der er lang vej de har været nede på 5-7 min idag . Arg hvorfor arbejder min krop ikke med mig . Og fg har travlt så Jeg skulle blive hjemme ..

Giv mig nu bare min baby ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.