UnderCover35 skriver:
Jeg håber i tager den rette beslutning og så bagefter lærer noget om hvordan beskyttelse fungerer og hvordan man laver børn!
Undskyld men jeg bliver altså harm over at du skriver at I ikke vidste at du kan blive gravid af at han trækker sig inden han kommer - I har to børn nu og det burde ikke være en overraskelse at sex kan føre til graviditet!
Jeg blev også ret harm over at du skriver at du ikke vil kalde det et ønsket barn... Ingen børn burde komme til verden som uønskede og slet ikke i en familie hvor man har ønsket sig og lavet to allerede...
Det kan godt være det her giver mig en advarsel men jeg bliver bare så vred over at opleve at man stadig i Danmark i 2012 kan være så uvidende og ligeglad!
Hør lige her moster,.!
Hvis du vil tillade dig selv at kommenterer sådan på et plæg så spring venligst vider,.!
1 hvordan skulle man kunne påatå det er et ønskebarn når snakken om endnu et barn ikke har været på tale,. dermed ikke ønskebarn men intet snak om det er uønsket,.!
2 desuden skriver jeg ikke jeg ikke vidste man blev gravid af sex,. haløj jeg har fået 2 børn, men tænk jeg troede det var af at æde chokolade. <-- jeg skrev jeg ikke vidste man kunne blive gravid af forsæd.. og ved du hvad om du syntes det er logik eller ej, så rager det da mig en fjer,..
3 beskyttelse ? ja det har jeg hørt om, desv er jeg for tør til kondom, men vi har prøvet,. for øm til spiral og p-piller må jeg ikketage pgaarvelig sygdom.
DU skal ikke komme her og dømme mig, hvis du har nogle ting du sætter spørgsmålstegn ved, så SPØRG, og lad være med at nedgøre en anden på den måde,.
Jeg syntes du er direkte ubehøvlet, og jeg ved dette du skriver til mig ville kunne såre andre dybt, guskelov præller dine ord af på mig,. Men tænk lige over hvad du skriver og om du evt burde have flere informationer enden du begynder at komme med dine fordomme,. TAK..!
Anmeld